• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • browniieee
    coolchick skrev 2010-03-11 21:51:57 följande:
    Nej mina föräldrar är inte asiater, only me Jag är adopterad.Märkligt, men jag kände inte igen dig idag när jag såg dig. Alltså, jag kan inte minnas att jag sett dig förr, typ att man har sprungit på varandra på gården eller nåt.
    haha jaa du.. d kanske e för att jag inte RULLADE fram då kanske haha!!!! OCH var smalare..
  • coolchick
    browniieee skrev 2010-03-11 21:58:17 följande:
    haha jaa du.. d kanske e för att jag inte RULLADE fram då kanske haha!!!! OCH var smalare..
    Fast jag tyckte nog att du gick väldigt lätt och ledigt för att vara höggravid.

Nu ska jag nog komma i säng ganska tidigt för en gångs skull. Elliot det lilla trollet har börjat vakna redan runt 3-4 tiden på natten och vill äta. Sen passar han även på att bajsa som en elefant... Plus att han tycker det är dags att gå upp redan vid sju sen.
    Vad hände med den där lille pojken som sov från 20-08 förr???

God natt ladies! Och Browniieee, may be baby tonight {#lang_emotions_dreamer}
  • browniieee
    coolchick skrev 2010-03-11 22:04:08 följande:
    Fast jag tyckte nog att du gick väldigt lätt och ledigt för att vara höggravid.Nu ska jag nog komma i säng ganska tidigt för en gångs skull. Elliot det lilla trollet har börjat vakna redan runt 3-4 tiden på natten och vill äta. Sen passar han även på att bajsa som en elefant... Plus att han tycker det är dags att gå upp redan vid sju sen. Vad hände med den där lille pojken som sov från 20-08 förr???God natt ladies! Och Browniieee, may be baby tonight
    haha måste vara den stoooora jackan som är 10 storlekar för stor som dolde allt haha....
    Neee blir nog ingen baby förrän 1-2 veckor tror jag... men tack för att du tror på mig haha.. jag gick över tiden med 14 dagar sist så några dagar räknar jag me denna gång också hehe....

Jobbigt att E vaknar så, jag minns L's sådana dagar. Han vaknar fortfarande på nätterna och vill ha vatten, vill bli omstoppad osv... Lite utmattande för man avbryter sin sömn hela tiden eller ibland får han för sig att vakna efter 2-3 timmars sömn och inte sova mer... DÅ är det riktigt jobbigt!
  • livetlilla
    litenlind skrev 2010-03-12 07:20:54 följande:
    Här har vi fått magsjuka eller vad det nu kan vara. Både jag och Alva har kräkts i natt och nu på morgonen. Fy fasen!!
    Urk och fy, stackare!{#lang_emotions_throwup} H
  • livetlilla

Skickade lite snabbt...'

Hoppas ni kryar på er snart!

• coolchick
    Här har vi fått magsjuka eller vad det nu kan vara. Både jag och Alva har kräkts i natt och nu på morgonen. Fy fasen!!
    Men blääh {#lang_emotions_frown} Krya på er!!
  • litenlind

Tack!

Det kan vara så att det beror på att vi har ätit dålig skinka, för jag och Alva åt det igår kväll och vi började kräkas i natt och Martin åt inte och han mår inte minsta dåligt... Hoppas det så att det inte är magsjuka!!

• browniieee
    men fya... Hoppas ni kryar på er, hoppas att det är skinkan och inte magsjuka!
  • minSaile
    Men tar aldrig detta skitet slut...verkar gå genom hela tråden....hoppas ni tillfrisknar snabbt...
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2