• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • coolchick

Ja kan inte du ringa? {#lang_emotions_dreamer} Fattar inte varför jag är så mesig med sånt här! Kan bli aparg, men sen vågar jag inte riktigt ta tag i det. Eller vågar och vågar, jag tycker det är pinsamt...

Ska vi dejta på lördag kanske? Fika eller nåt?

• browniieee
    coolchick skrev 2010-03-18 17:10:37 följande:
    Ja kan inte du ringa? Fattar inte varför jag är så mesig med sånt här! Kan bli aparg, men sen vågar jag inte riktigt ta tag i det. Eller vågar och vågar, jag tycker det är pinsamt...Ska vi dejta på lördag kanske? Fika eller nåt?
    självfallet kan vi det
    Haha jaa jag kan ringa.. ska vi ta det när vi ses?
  • Flisan 80

Cool: fan va störigt. Vad är det med folk! Jag är som du sitter hemma och blir jätteirriterad, kommer på en massa bra saker man skulle kunna säga men vågar inte riktigt :S

Josephine: Åh villken sötnos!!

Athena: kul att springa på dig på stan idag!

Nu har svärmor lämnat hemmet för den här gången så nu kan man pusta ut. Känner mig helt färdig! Hon lade sig i allt! Kommentarer om alla kläder Frank har på sig, allt han äter allt han (och vi) gör! Jag förstår inte hur hon tror att hon kan veta allt fast hon träffar F så sällan: Han är hungrig, han är trött, han är förkyld, nu ska han gå och sova (2 timmart innan han brukar somna!) mm. SUCK!!!

♥ FRANK 090926 ♥
  • atena100

cool
    Ååå, nääe, vad trist!! Hmm, fattar inte heller hur folk kan undanhålla sådana saker..Jag skulle aldrig kunna sälja o ljuga...är absolut ingen säljartyp!!

Flisan
    Jaa, helt otroligt! Jag gick som sagt o tänket att "sicken stor barnvagns-maffia här står då!?" O när jag sett flera ggr sådan stora sällskap så kollar man ju in lite xtra, men aldrig ännu träffat på någon som jag kände. Så coolt ändå! :)

browniiee
    Mm, förstår det! Men bf har inte varit ännu, va?

Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • SofiaLind

Hej allihopa...nu tycker jag vi får plocka fram vår fantasi och lägga upp lite förslag på nya träffar...=)

• coolchick

Nu har jag skickat ett sms till killen som sålde vagnen. Hoppas att han har förståelse och kommer med ett erbjudande om lite plåster på såren {#lang_emotions_undecided}

• coolchick

Sådär, han betalar tillbaka 200 kr på vagnen. Det är helt ok för min del. Han blev inte alls sur eller något, tyckte mest det var konstigt med punkan.
    Så då har jag fått den för 1000 kr, vilket är absolut acceptabelt!

• Flisan 80
    coolchick skrev 2010-03-18 20:34:45 följande:
    Sådär, han betalar tillbaka 200 kr på vagnen. Det är helt ok för min del. Han blev inte alls sur eller något, tyckte mest det var konstigt med punkan. Så då har jag fått den för 1000 kr, vilket är absolut acceptabelt!
    Bra gjort att du klagade! Vad skönt det känns efteråt:)
    200:- var ju jättebra!
    ♥ FRANK 090926 ♥
  • coolchick
    Flisan 80 skrev 2010-03-18 20:42:52 följande:
    Bra gjort att du klagade! Vad skönt det känns efteråt:) 200:- var ju jättebra!
    Ja nu kan jag släppa den där gnagande irriterade känslan... Trodde kanske att han inte ens skulle svara, men det var inga konstigheter alls. Gött!
  • atena100

cool
    Hejja dig! Bra gjort!!!

Josephine
    SÅ sööt hon e!!!

Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2