SofiaLind skrev 2010-03-18 20:01:29 följande:
Hej allihopa...nu tycker jag vi får plocka fram vår fantasi och lägga upp lite förslag på nya träffar...=)
jag går gärna ut och äter nån vardag...var ju som sagt väldigt inställd på att käka på Amazing i tisdags...
cool...vad skönt att det löste sig med vagnen men vad lustigt med punkan...good on you att du tordes sms killen

.
Hur går det med prinsens aptit?
flisan...går det inte att prata ordentligt med svärmor el din karl kanske kan göra det eller det blir känsligt? Ja, det är ju tyvärr så att antingen får man på ngt sätt "tolerera" hur hon är och slå dövörat till när hon är omkring dig och Frank el säg till på skarpen en gång för alla. Kanske fråga vad hon anser om dig som mamma? Men visst är det svårt detta med relationer till andra....
josephine...jättesöt liten tjej du har

....
Här är det väldigt tröttsamt då Maja har täppt näsa och låtit som en minigris samt ammat forever två nätter i rad. Jag var helt död idag och skallen kändes som jag hade klämt på en stålhjälm 10 storlekar för liten.
Så min lilla träningsidé gick om stöpet...började bra i tisdags men har inte tränat sen dess...