• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • Josephine78
    coolchick skrev 2010-03-18 20:34:45 följande:
    Sådär, han betalar tillbaka 200 kr på vagnen. Det är helt ok för min del. Han blev inte alls sur eller något, tyckte mest det var konstigt med punkan.Så då har jag fått den för 1000 kr, vilket är absolut acceptabelt!
    Vad bra att du skickade ett sms till slut och att du fick pengar tillbaka

Tack alla för era fina ord om min sessa.. Hon är en goding men skenet kan bedra!!! En huligan av dess like ibland, fattar inte var dom får allt bus ifrån???
    Två prinsessor har jag - Bianca -02 och Linnéa -09
  • Josephine78

Hehe Jag är lite snurrig så jag skrev nog bara fel {#lang_emotions_dreamer} {#lang_emotions_kiss}

• SofiaLind
    Flisan 80 skrev 2010-03-19 10:28:45 följande:
    SofiaLind: blir det fika idag? Har kollat bussar. Antingen kommer jag fram 12:28 eller 13:30 vilket passar bäst för dig?kram kram
    Lisa....Linnea kunde inte idag och Tyler verkar lite hängig så vi kanske kan skjuta på det till en annan dag? Har bett Linnea messa dig också och skickat mail till dig på FB. Kan du någon dag nästa vecka istället??
  • SofiaLind
    coolchick skrev 2010-03-19 12:09:10 följande:
    Nu ligger det ännu en middagsdejt i träfftråden. Ons 31 denna månaden. Hoppas några kan hänga på!
    Låter nice!! Jag är på...
  • Josephine78
    Nu ligger det ännu en middagsdejt i träfftråden. Ons 31 denna månaden. Hoppas några kan hänga på!
    Åh, ska höra med gubben, jag jobbar dagen och han går av jouren då så kanske, kanske Ska iofs jobba 7 dagen efter men det blir nog bra det!!
  • Carolina1979
    Skulle vilja... men börjar ju jobba dagen efter och då måste jag upp sådär alldeles otänkbart tidigt så det vore nog lite dumt tyvärr!
    (¯`°?.¸ ღ♥Oliver 07-08-07 & Isabella 09-02-21 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Flisan 80
    SofiaLind skrev 2010-03-19 11:55:01 följande:
    Lisa....Linnea kunde inte idag och Tyler verkar lite hängig så vi kanske kan skjuta på det till en annan dag? Har bett Linnea messa dig också och skickat mail till dig på FB. Kan du någon dag nästa vecka istället??
    Hej! Ja jag fick meddelande via Linnea! Har inte hunnit svara förren nu pga nedanstående problem....*suck*
    Synd Kanske kan fre nästa vecka? vi kan väl fundera och höras vidare.

Sitter här med en supergnällig Frank. Vet inte vad det är, kan knappt sätta ner honom en sekund. Börjar få lite ont i ryggen. Undrar vad det kan vara...vill ju skylla på tänder som alltid (han har inte fått några ännu) men det kan förmodligen vara....Hmmm....precis vad som helst!
    ♥ FRANK 090926 ♥
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2