• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • SofiaLind
    Flisan 80 skrev 2010-03-19 12:42:08 följande:
    Hej! Ja jag fick meddelande via Linnea! Har inte hunnit svara förren nu pga nedanstående problem....*suck* Synd Kanske kan fre nästa vecka? vi kan väl fundera och höras vidare.Sitter här med en supergnällig Frank. Vet inte vad det är, kan knappt sätta ner honom en sekund. Börjar få lite ont i ryggen. Undrar vad det kan vara...vill ju skylla på tänder som alltid (han har inte fått några ännu) men det kan förmodligen vara....Hmmm....precis vad som helst!
    Åh nej stackars liten...=(.

Jag kan på dagen på fredag så vi kan ju höras närmare. Linnea och jag pratade om bio på mån om du är sugen?
  • Flisan 80
    SofiaLind skrev 2010-03-19 12:49:57 följande:
    Åh nej stackars liten...=(. Jag kan på dagen på fredag så vi kan ju höras närmare. Linnea och jag pratade om bio på mån om du är sugen?
    Kan ni förmiddagen i så fall kanske vi kan ta en frukost i stan någonstans nästa fre? Jag ska eventuellt iväg på em

Älskar ju bio men Mårten har bandyträning måndagar vid 20-tiden...jag antar ni tänkt gå på kvällen? I så fall får jag nog hoppa över denna gången, ska kolla med Mårten en extra gång för säkerhets skull *hoppas*
    ♥ FRANK 090926 ♥
  • litenlind

Jag kan på förmiddagen nästa fredag. Tar gärna en frukostfika, kanske på Condeco på Avenyn?

Hoppas hoppas att du kan komma loss på måndag Flisan.

Stackars lille Frank och stackars dig Flisan (och din rygg). Men det kan kanske vara tänder ändå (det kan man alltid skylla på). Eller så är det 6 månaders-separationsångesten. Alva hade också en sån fas då. Och sedan vid 1 år och 5 månader. Undra hur många såna faser det ska gås igenom...?

• SofiaLind
    litenlind skrev 2010-03-19 13:38:11 följande:
    Jag kan på förmiddagen nästa fredag. Tar gärna en frukostfika, kanske på Condeco på Avenyn?Hoppas hoppas att du kan komma loss på måndag Flisan.Stackars lille Frank och stackars dig Flisan (och din rygg). Men det kan kanske vara tänder ändå (det kan man alltid skylla på). Eller så är det 6 månaders-separationsångesten. Alva hade också en sån fas då. Och sedan vid 1 år och 5 månader. Undra hur många såna faser det ska gås igenom...?
    Jag kan också fm på fre nästa vecka....
  • Flisan 80

Hej alla! Jag tror att tråden behöver lite hjärt- och lungräddning!!! Vad gör alla idag?

Frukost på fredag då? Någon mer som vill joina?? Jag ska käka lunch med svärfar men det blir ju runt 12-13 så det borde ju fungera...

Nu blir det snart en promenix på stan! Och ikväll har Mårten sin födelsadags fest nr 2. Har hyrt Alelyckans sportcenter och ska pyssla med en massa sportaktiviteter. 30 pers...kan bli kul fast jag är mest "barnvakt"

förresten skulle det inte vara strålande sol idag!!! Var e den!! I need it! Typiskt SMHI att luras på det sättet...grrr. Hoppas den kommer fram snart

kram kram

♥ FRANK 090926 ♥
  • browniieee
    Flisan 80 skrev 2010-03-20 10:49:05 följande:
    Hej alla! Jag tror att tråden behöver lite hjärt- och lungräddning!!! Vad gör alla idag?Frukost på fredag då? Någon mer som vill joina?? Jag ska käka lunch med svärfar men det blir ju runt 12-13 så det borde ju fungera...Nu blir det snart en promenix på stan! Och ikväll har Mårten sin födelsadags fest nr 2. Har hyrt Alelyckans sportcenter och ska pyssla med en massa sportaktiviteter. 30 pers...kan bli kul fast jag är mest "barnvakt"förresten skulle det inte vara strålande sol idag!!! Var e den!! I need it! Typiskt SMHI att luras på det sättet...grrr. Hoppas den kommer fram snartkram kram
    ge mig en i så fall... är så förkyld och täppt i näsan att jag bara skulle vilja sova igenom denna dag men det är inte det lättaste när man har sin treåring som springer omkring här och maken är borta tills måndag morgon...
    Kul med kalas på alelyckan... kostar det mycket att hyra?
  • Flisan 80

Jobbigt med förkylning!
    Alelyckan kostar 150:-/person om man är fler än 25. Då får man tillgång till det mesta: badminton, tennis, fotboll, bandy, squash, minigolf mm i några timmar..helt ok tycker jag:)

♥ FRANK 090926 ♥
  • browniieee
    Flisan 80 skrev 2010-03-20 11:27:07 följande:
    Jobbigt med förkylning! Alelyckan kostar 150:-/person om man är fler än 25. Då får man tillgång till det mesta: badminton, tennis, fotboll, bandy, squash, minigolf mm i några timmar..helt ok tycker jag:)
    jasså vad roligt det låter
  • coolchick

Är det någon vars barn har haft lunginflammation? Blir allmäntillståndet alltid påverkat när de har det?

Jag nojjar hela tiden nu känns det som, men Elliot blir ju för fasen aldrig riktigt frisk! Han har haft sitt gula snor jättelänge nu känns det som, samma sak med äckelhostan. Nu har han fått feber igen, och ibland när han andas låter dte som om han är andfådd... Men han är ju nästan lika pigg som vanligt, något gnälligare kanske.

Har själv aldrig haft lunginflammation, så jag vet inte riktigt hur det yttrar sig?

• Maria86Emil08
    coolchick skrev 2010-03-20 19:38:37 följande:
    Är det någon vars barn har haft lunginflammation? Blir allmäntillståndet alltid påverkat när de har det? Jag nojjar hela tiden nu känns det som, men Elliot blir ju för fasen aldrig riktigt frisk! Han har haft sitt gula snor jättelänge nu känns det som, samma sak med äckelhostan. Nu har han fått feber igen, och ibland när han andas låter dte som om han är andfådd... Men han är ju nästan lika pigg som vanligt, något gnälligare kanske. Har själv aldrig haft lunginflammation, så jag vet inte riktigt hur det yttrar sig?
    Jag har inte en aning. Du ska inte gå till farbror doktor med lillen? gör alltid jag när jag är orolig:) Vi ränner där jämt!
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2