• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • coolchick
    Men vilket trist väder!!  {#lang_emotions_yell} Jag som hade planerat en riktigt lååång promenad idag, i brist på socialt umgänge. Man får väl hoppas på att det spricker upp om en stund.

Vem var det som var på Gekås nyligen?
  • minSaile
    coolchick skrev 2010-03-22 09:05:08 följande:
    Men vilket trist väder!!  Jag som hade planerat en riktigt lååång promenad idag, i brist på socialt umgänge. Man får väl hoppas på att det spricker upp om en stund.Vem var det som var på Gekås nyligen?
    Vi var där i lördags och spenderade lite över 9 tusen...shit säger jag! Ska dit nästa vecka med en kompis och inhandla sådant som glömdes...
  • coolchick
    minSaile skrev 2010-03-22 10:06:08 följande:
    Vi var där i lördags och spenderade lite över 9 tusen...shit säger jag! Ska dit nästa vecka med en kompis och inhandla sådant som glömdes...
    Vad fan glömde du om du handlade för 9000?!

Fanns det mycket kul? Tänkte kolla efter regnkläder till Elliot faktiskt, och en del leksaker. Och så massa grejer till kalaset.
  • litenlind

Wow 9000!!! Det var bra jobbat!

Nu drar jag och Alva till Lek och Buslandet, lämnar rapport sen ifall det var bra för såpass små barn... De har ju en småbarnsavdelning så det blir nog bra.

• atena100

hejhej!
    Jaa, sicket trist väder idag..blää..Jag hade planerat att åka förbi på mitt jobb idag, men dels så halvvakna M runt 5 imorse o bökade runt, sen somna hon & jag med till ca 8, hon vakna vid halv 9. Nu har vi precis ätit lunch o hon sover, jag borde göra detsamma!! Så får bli en inne dag idag med, är tröööött o så inge bra väder...

Jaa, det var riktigt trevligt ute i lördags...var o käka med Loppan bla...men inget utegång för mig..hem vid 23...

Jojo
    Ja, va' kul o se dig här igen! Ja, jag har heller inte skrivit så mkt det sistaste..läst lite... :) Hoppas vi ses snart!

emmpe
    Härligt med större! Hoppas flytten gick hyfsat bra iaf! Vart i Lunden är det?

Minsaile
    OJ, 9000:- inte illa "pinkat"...och ändå måste du återvända för saker du glömt...

Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • jojo72im

Emmpe: Gott att flytten är gjord! Jag hatar att flytta för det är verkligen ett jäkla jobb! Men man gör det ju för ngt bättre...Ja för sjutton, att flytta är värsta träningspasset

Lisa: Hur går det med din träning/löpning nu då? Har du sprungit ngt lopp ngn gång? Tänkte ev anmäla mig till Blodomloppet i Juni...Intresserad?

Minsaile: Herregud...Du kan shoppa du

• litenlind

Nu har vi varit på Lek och buslandet. Kan verkligen rekommenderas! Alva tyckte det var superkul, särskilt bollhavet! De har en avdelning för barn mellan 0-3 år och där var det lugnt. Det var förresten lugnt överallt, väldigt lite folk på förmiddagen, kan ju vara bra att veta. Det är gratis för barn under 1 år och för medföljande vuxen.

• jojo72im
    atena100 skrev 2010-03-22 13:05:58 följande:
    hejhej!Jaa, sicket trist väder idag..blää..Jag hade planerat att åka förbi på mitt jobb idag, men dels så halvvakna M runt 5 imorse o bökade runt, sen somna hon & jag med till ca 8, hon vakna vid halv 9. Nu har vi precis ätit lunch o hon sover, jag borde göra detsamma!! Så får bli en inne dag idag med, är tröööött o så inge bra väder...Jaa, det var riktigt trevligt ute i lördags...var o käka med Loppan bla...men inget utegång för mig..hem vid 23...JojoJa, va' kul o se dig här igen! Ja, jag har heller inte skrivit så mkt det sistaste..läst lite... :) Hoppas vi ses snart!emmpeHärligt med större! Hoppas flytten gick hyfsat bra iaf! Vart i Lunden är det?MinsaileOJ, 9000:- inte illa "pinkat"...och ändå måste du återvända för saker du glömt...
    Hej, hej Atena Ja fy för att vakna för tidigt! Vaknade själv vid tre inatt...Men Lin sov gott så jag fick lite egentid mitt i natten! Hm...hade hellre sovit vidare! Är sååå trött nu

Vad trevligt det låter med midag ute för dig och Loppan Älskar att gå ut och äta!
  • minSaile

Ja ni...vad handlade vi för 9 tusen...en lampa, kaffebryggare, skor till sambon och mig (ca tusen för han köpte Diesel och jag sommarsandaler), en massa hygienartiklar samt till kök och badrum, nappar och flaskor och dylikt, leksaker till Maja och lite till Elias (playmobil riddarborg för 350) och en massa spel och pyssel att ge bort som födelsedagspresenter, tavlor (dom har faktiskt fått väldigt fina typ Ikea stuk), strumpor, bodys, Alfons Åberg piké, kalsonger till barnen. Och sambon köpte 25 påsar med påskägg dvs äggodis (marsipan och choklad inuti), lite till Wiispelet, Thomas tåg filmer....ja pengarna går som smör i solsken .
    Jo men jag glömde faktikt lite småsaker samt jag vill titta lite närmare på Sko-boo då vi tokrusade in där 15 min innan dom stängde. Såg att det hade kommit nya vårskor Puma, Diesel, Vagabond osv..

Men vi hann faktiskt inte in på alla avdelningar på Gekås konstigt nog ....elektroniken är numera på första våningen och bla hästartiklar är nere i källaren...

Har haft två mammor med sina barn på besök och jag är toktrött. Vete hutsingen vad det är med Elias nuförtiden men han grinar för ingenting och han verkar vara så trött om dagarna. Förra torsdagen så grinade han 20 ggr på 3 timmar...helt otroligt.

Ojoj Flisan, ni var verkligen ute länge igår i blåsten...jag vara bara ute när jag skulle till tvättstugan och kände hur hård vinden var.

Minimei...vad skönt att ni har flyttat nu....vart? Vad skoj att få inreda hemmet från noll. Hade jag också velat.

Emmpe...vart har ni flyttat och hur stort? Härligt när man känner direkt att man har större utrymme. Vi bor så trångt så jag verkligen avskyr lägenheten även om jag gillar området. Så det blir att leta större inom 1,5 år.

jojo..oj vad du springer och har dig. Hur gick det igår? Du blåste inte bort . Önskar att jag också hade gillat att springa för det är ju så lätt att bara ta på sig löpskorna och ut och springa men men...
    Är ni friska alla tre?

litenlind...lek och buslandet är bra men inte om man har två barn i olika åldrar. Vi går till Bushuset där allting, även sakerna för äldre barn, finns inom ett rum och man slipper springa med. Men man får bra motion om man hänger med och klättrar runt

Svar på tråden Vänner i Göteborg 2