• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • SofiaLind

Ja det gör vi!!! Ska bli kul, tror Tyler kommer älska det!!!

• LillaLoppanT
    SofiaLind skrev 2010-03-21 10:47:30 följande:
    Hej Hej....SÅ vaknar man lite seg efter en kväll på stan igår. Superkul att komma ut och dansa lite..=)!!!
    Jag var också ute och dansade igår. Vart var du?
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • SofiaLind
    LillaLoppanT skrev 2010-03-21 12:20:40 följande:
    Jag var också ute och dansade igår. Vart var du?
    Hard Rock blev det..=)
  • coolchick

Hellu girls!

Vad gör ni alla idag? Själv har jag tränat, och hålle rpå att plocka här hemma. Inte lätt med en efterhängsen unge i hasorna
    Funderar på att gå ut och gå 5 km slingan, men det blåser ju ju så jäkla jobbigt nu... Borde baka bröd också... och kanske muffins {#lang_emotions_dreamer}

• Flisan 80

Åhh...kan inte minnas sist jag var ute och rumlade runt... Kul det låter!

Har varit ute på långpromenad idag. ett gäng fulla/bakfulla karlar som sov i vår lgh så jag tänkte vara lite juste och ta med mig den lilla huliganen ut en sväng så de fick sova ut ordentligt. Slutade med att vi var ute i nästa 5 timmar! Skönt! Solen kikade fram en stund också fast det blåste rätt rejält!

♥ FRANK 090926 ♥
  • Lenis

Hej allihopa. Nu är vi äntligen på plats på västkusten. Tyvärr har vi inget internet i vår lägenhet och får det inte inkopplat förrän om två veckor. Vet inte hur jag ska klara mig =) Är ute hos svärföräldrana nu och passar på att kolla men hinner nog inte läsa i kapp här förrän senare. Det kommer nog ta kanske två veckor innan vi har kommit i ordning bra och det börjar lugna ner sig med alla tripper till Ikea, Mio, medimarkt och gud vet vad men efter det är jag gärna med på någon träff!

Flytten gick jättebra men tack och lov att vi hade flyttfirma annars hade det varit sjuk jobbigt. Tre trappor utan hiss!

Åh, de tär så skönt att vara här och snön smälter och solen skiner. Underbart!!

Verkar som att det fortfarande är massor med sjukdom här i tråden. Hoppas verkligen att alla blir friska snart!

• SofiaLind
    Flisan 80 skrev 2010-03-21 14:55:00 följande:
    Åhh...kan inte minnas sist jag var ute och rumlade runt... Kul det låter!Har varit ute på långpromenad idag. ett gäng fulla/bakfulla karlar som sov i vår lgh så jag tänkte vara lite juste och ta med mig den lilla huliganen ut en sväng så de fick sova ut ordentligt. Slutade med att vi var ute i nästa 5 timmar! Skönt! Solen kikade fram en stund också fast det blåste rätt rejält!
    Åh gud var härligt det låter!! Tyler sov hos min pappa inatt och kom hem med feber...=(. Lille stackaren. Hoppas bara det är något tillfälligt så han inte blir sjuk.
  • jojo72im

Oj, oj vad det skrivs i tråden! Hänger inte alls ed här längre Men jag läser lite mer än jag skriver i alla fall

Tråkigt med alla sjukdomar som härjar överallt En annan har ju blivit smått nojig av allt detta..Vill vara frisk och inte riskera sjukdom i hemmet så hör jag ordet förkylning el feber, spyor osv så flyr jag direkt! Jättetrist för det pajar mina sociala planer!

Åh, ni pratar om utgångar/dansa! Vill också!!! =)) Känns som hundra år sedan sist!!! Kanske man orkar mer när det är vår och ljust sent på kvällarna?

Coolchick: Om du tyckte det blåste på din promenadslinga idag så skulle du testat att springa ute vid blåsiga bananpiren Höll allvarligt talat på att blåsa av banan!! Inte bra att vara liten och lätt när det stormar

• emmpe030

Hej tjejer!
    längesen nu känns de som. har jobbat en del och nu haft fullt upp hela helgen med flytten... Lucas var inte alls nöjd när vi satte igång flytten i lördags, stackarn blev nog skumt för han att allt försvann ut genom dörren... väl i Lunden lugnade han ner sig direkt...

nu ligger han o sover i SOVRUMMET, gu va skönt o ha ett riktigt sovrum... o vi har hunnit komma hyffsat iordning oxå... städa gamla lägenheten imon sen är det nog träningsvärk som gäller

hoppas vi ses snart då!

• Flisan 80

Jojo: kul att se dig här igen!! Ja man blir lite nojig av alla sjukdomar som härjar duktig du är med löpningen

Emmpe: skönt att flytten är avklarad. akta nu så du inte går vilse i alla rummen Häng me på något så fort du orkar och hinner!

♥ FRANK 090926 ♥
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2