• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • browniieee
    coolchick skrev 2010-03-22 10:11:53 följande:
    Vad fan glömde du om du handlade för 9000?!Fanns det mycket kul? Tänkte kolla efter regnkläder till Elliot faktiskt, och en del leksaker. Och så massa grejer till kalaset.
    haha jag säger detsamma Jag som tycker att jag handlar skitmycket när jag är där haha.....

MinSalie, kan man "beställa" något ifall du åker dit? Jag behöver ett par paket amningskupor nämligen *ler och fjäskar till mig*

Lite ego från mig är att jag fortfarande väntar på bebis ankomst.. 5 dagar kvar till BF och var senast hos BM idag... Läget var bättre än i torsdags då bebis gått från rörlig till ruckbar samt att den yttre modermunnen är mer utvidgad men fortfarande ingen öppen inre modermun.. Nästa besök är på onsdag, hoppas på att det blir sista besöket men så kommer det säkert inte bli hehe...
  • minSaile
    browniieee skrev 2010-03-22 17:02:54 följande:
    haha jag säger detsamma Jag som tycker att jag handlar skitmycket när jag är där haha..... MinSalie, kan man "beställa" något ifall du åker dit? Jag behöver ett par paket amningskupor nämligen *ler och fjäskar till mig*Lite ego från mig är att jag fortfarande väntar på bebis ankomst.. 5 dagar kvar till BF och var senast hos BM idag... Läget var bättre än i torsdags då bebis gått från rörlig till ruckbar samt att den yttre modermunnen är mer utvidgad men fortfarande ingen öppen inre modermun.. Nästa besök är på onsdag, hoppas på att det blir sista besöket men så kommer det säkert inte bli hehe...
    klart du kan...

...hoppas den kommer snart
  • browniieee
    minSaile skrev 2010-03-22 17:13:52 följande:
    klart du kan......hoppas den kommer snart
    underbart Säg gärna till när du ska dit så för jag över pengar till ditt konto
  • atena100

Jojo
    Ja, vi var ett stort gäng på 14 tjejer! Vi åt på den Grekiska Kolgrillen vid Stampen/Svingeln...Mums! Så gott det var, jättetrevligt!

Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • atena100
    atena100 skrev 2010-03-22 17:34:04 följande:
    JojoJa, vi var ett stort gäng på 14 tjejer! Vi åt på den Grekiska Kolgrillen vid Stampen/Svingeln...Mums! Så gott det var, jättetrevligt!
    Dit skulle vi gå någon gång!! :)

Tror ni att det blir någon promenad imorgon??? Trist väder idag iaf...
    Jag hoppar det! Jag är dubbelbokad....Men ni kanske byter dag...!?!
    Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • Flisan 80
    Jojo: löpningen just nu går väl så där... Har sprungit Göteborgsvarvet 08. Trodde aldrig jag skulle klara det men det gick bra! Blodomloppet lter spännande, hur långt är det?
    ♥ FRANK 090926 ♥
  • coolchick

Scheisse också. Lämnade in min mobil på lagning idag, eftersom ljudet inte funkar när någon ringer. De trodde det var mjukvaran som behövde uppdateras. När jag skulle hämta den var den inte fixad, för det är tydligen kretskortet som är skadat pga att jag har tappat den några ggr.

Så nu måste jag köpa ny mobil, trots att jag har bindningstid kvar på min gamla {#lang_emotions_yell} Så himla surt!

• emmpe030

blire promenad imon? har kört ihop sig med jobb så jag r ledig o då vill jag g ärna med.... vart ses man?

• browniieee
    coolchick skrev 2010-03-22 20:29:06 följande:
    Scheisse också. Lämnade in min mobil på lagning idag, eftersom ljudet inte funkar när någon ringer. De trodde det var mjukvaran som behövde uppdateras. När jag skulle hämta den var den inte fixad, för det är tydligen kretskortet som är skadat pga att jag har tappat den några ggr.Så nu måste jag köpa ny mobil, trots att jag har bindningstid kvar på min gamla Så himla surt!
    men fyyyy så surt
  • coolchick
    browniieee skrev 2010-03-22 21:22:09 följande:
    men fyyyy så surt
    Eller hur?!

Och så blev jag lite gladare av att jag får pengar tillbaka på skatten. Men den glädjen höll i sig i en kvart, för när sambon kollade så ska han betala tillbaka tredubbelt det jag får.
    Om det är nåt mer skit som ska hända idag så bring it on! {#lang_emotions_yell}
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2