• Svar på tråden Vänner i Göteborg 2
  • browniieee
    coolchick skrev 2010-03-22 22:02:13 följande:
    Eller hur?!Och så blev jag lite gladare av att jag får pengar tillbaka på skatten. Men den glädjen höll i sig i en kvart, för när sambon kollade så ska han betala tillbaka tredubbelt det jag får.Om det är nåt mer skit som ska hända idag så bring it on!
    men ahhh fan inte en bra dag me andra ord... har ni fått reda på era skattebesked? Jag vill också!
  • coolchick
    browniieee skrev 2010-03-22 22:10:04 följande:
    men ahhh fan inte en bra dag me andra ord... har ni fått reda på era skattebesked? Jag vill också!
    Vi kollade på nätet med e-leg.

Förbannade skit säger jag bara, nu ryker Turkietresan {#lang_emotions_yell} Jag är på så grymt dåligt humör nu så jag vill bara grina!!
  • browniieee
    coolchick skrev 2010-03-22 22:31:06 följande:
    Vi kollade på nätet med e-leg.Förbannade skit säger jag bara, nu ryker Turkietresan Jag är på så grymt dåligt humör nu så jag vill bara grina!!

Jag var inne och kollade direkt efter att jag skrev mitt inlägg.. De stänger visst kl 20 och imorgon skulle d vara stängt så på onsdag tidigast kan jag se... hoppas man får tillbaka lite, har blivit så bortskämd de senaste 2-3 åren men förra året jobbade jag bara under sommaren då jag pluggar... nästa år lär det inte bli något haha, eller mjo kanske pyttelite pga mammapenningen..!
  • SofiaLind

Morgon! Vi får tyvärr hoppa promenaden idag. Lille T är fortfarande sjuk och idag känner jag mig också risig....=( 

• litenlind

Hej hej alla.

Vi hoppar över promenaden idag, inte så jättetrevligt väder direkt... Men vi kan väl ta det en annan dag.

Atena: Ja kan du inte lägga upp ett förslag om middag där?

Ah, har de lagt ut skattebeskeden nu, då får man ju ta och kolla.

• atena100

gomorgon! jaja, snart förmiddag... :)
    Sicket grått pisseväder! Tur i oturen, för mig o alla trevliga mammor, att det blir inställt. Så det inte bara är jag som missar!
    Hoppas det snart blir fint SOLväder, kanske nästa vecka att vi kan promenera...lägga in i listråden!? SNÖN försvinner iaf... :)

Ja, restaurangbesök där kan jag/vi lägga in om, men känns det inte som det är inplanerat massor nu o hela våren!? :) Men kan kolla på det lite senare o lägga in förslag....

Ha en bra dag iaf, i regnet! Får mysa inne. Jag ska till mammakompisar o barn få leka o äta våfflor o plättar!

se ya soon, I hope! kraam!

Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • Loveli

Vi som fortfarande är uppskrivna på promenaden i skatås, ska vi ses i stan och ta en fika istället. Vädret är ju inte det bästa...

Jag är upptagen nu på förmiddagen, men inboxar mitt nummer till er så kan ni väl höra av er om ni vill hitta på något

• coolchick

Åhh underbart väder...

Hmm... Igår kom jag till insikt med att jag inte gillar den nya vagnen {#lang_emotions_dreamer} Var ute och gick med den och när jag kom hem var jag inte alls så nöjd som man borde ha varit.
    Visst är den smidig att köra, och den väger typ ingenting. Men jag saknar fjädring, för när man går på ojämnt underlag så hoppar Elliot runt i vagnen så han nästan får hjärnskakning.

Så det var bara att krypa med svansen mellan benen till sambon och dela med mig av den goda nyheten Så nu verkar det som om den åker ut på Blocket igen, och så har jag kvar min kära Brio tills det är dags att byta till sulky. Då får det nog bli Emmaljungan som vi också tittade på när vi kollade BT:n.

Får se om jag kommer iväg idag och får köpt en ny mobil. Gillar såna prylar egentligen, men när jag fortfarande håller på och betalar på den jag har så känns det mest snullet...

• Flisan 80

Haha cool...men hur ska man veta??!!{#lang_emotions_dreamer}
    Hoppas du får pengarna tillbaka bara på blocket, vad var det för vagn förresten? Kan ju vara bra att veta, tycker fjädring är grymt viktigt!

♥ FRANK 090926 ♥
  • browniieee
    coolchick skrev 2010-03-23 10:41:31 följande:
    Åhh underbart väder...Hmm... Igår kom jag till insikt med att jag inte gillar den nya vagnen Var ute och gick med den och när jag kom hem var jag inte alls så nöjd som man borde ha varit. Visst är den smidig att köra, och den väger typ ingenting. Men jag saknar fjädring, för när man går på ojämnt underlag så hoppar Elliot runt i vagnen så han nästan får hjärnskakning. Så det var bara att krypa med svansen mellan benen till sambon och dela med mig av den goda nyheten Så nu verkar det som om den åker ut på Blocket igen, och så har jag kvar min kära Brio tills det är dags att byta till sulky. Då får det nog bli Emmaljungan som vi också tittade på när vi kollade BT:n.Får se om jag kommer iväg idag och får köpt en ny mobil. Gillar såna prylar egentligen, men när jag fortfarande håller på och betalar på den jag har så känns det mest snullet...
    hehe som det kan gå.. Ni lär inte ha svårt att få sålt den tror jag
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2