• jelena2

Dysmelister 4

Då var det dags för en ny tråd! Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-31 05:53
    Nu finns vi även på Facebook! Där finns vi i en sluten grupp som heter Dysmelitråden.
    Sök gärna upp oss där!

• Svar på tråden Dysmelister 4
  • Cocco

Jag har haft David Lega som föreläsare i skolan och han är rätt häftig.

• tossin

Imorgon styr vi kosan mot Stockholm och Örebro. Det ska bli väldigt spännande. Första gången vi besöker dysmelienheten där. Och framförallt skönt att få prata sitt eget språk Glad.
    Vet inte vad vi har att se framemot men vi ska i alla fall vara där i två dagar. Hoppas att vi får några goda råd med oss på vägen hem.

• mammact

Hoppas att ni får en bra resa och att ni får med er bra saker hem som du skrev Tossin. Blir säkert ett bra besök, de ska var jättebra där har jag hört.

• Augustiblomman

Det blir säkert jättebra, Tossin, både nyttigt och roligt!

Idag ska jag till skolan för att bekräfta skolplatsen. Låter inte det lite halvgalet? Borde inte skolan bekräfta platsen??? Hur kan JAG bekräfta något som beror på DEM? Jag fattar som vanligt ingenting! Maken fick ett mycket informationsfattigt sms från skolan i fredags, fast modernt värre måste jag säga att de är. Tur att jag bara har 322 meter att gå, från dörr till dörr (JA, vi mätte i Google Earth!).

• mammact

nära och bra Augustiblomman! Hoppas det gick bra att bekräfta då. VErkar lite knepigt, men men man får väl göra som de säger.

Måste bara berätta om en sak min kära son sa häromdagen. Han pratar mycket om när han blir pappa så ska han göra si och så.. Men så sa han och då har jag alla fingrar. NEj, sa jag det kommer du aldrig att ha. Nähä sa Emil. Jag trodde det skulle växa ut ett långfinger , men det gör inget.

Underbar kommentar och sen var det inte mer med det.

• tossin

Vet du mammact det samma sa min son också att han skulle ha alla ben och händer då han blev stor. Och när jag pedagogiskt börja förklara åt honom så sa han bara Okej!Glad 

• mammact
    tossin skrev 2010-06-07 18:07:15 följande:
    Vet du mammact det samma sa min son också att han skulle ha alla ben och händer då han blev stor. Och när jag pedagogiskt börja förklara åt honom så sa han bara Okej!Glad 
    Underbara våra barn är!
  • CartoonKid

Hejsan allihopa!
    Jag har fått tillbaka mitt arbete och kan meddela att jag fick högsta betyg MVG på det!
    Jag har skickat ut kopior till några av er men tyvärr har jag tappat bort en del mejladresser, så ni som vill ha en kopia får gärna skicka er mejladress igen :)

tack för all hjälp!

Svar på tråden Dysmelister 4