Dysmelister 4
Då var det dags för en ny tråd! Välkomna!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-31 05:53
Nu finns vi även på Facebook! Där finns vi i en sluten grupp som heter Dysmelitråden.
Sök gärna upp oss där!
Då var det dags för en ny tråd! Välkomna!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-31 05:53
Nu finns vi även på Facebook! Där finns vi i en sluten grupp som heter Dysmelitråden.
Sök gärna upp oss där!
*aah, postade för tidigt*
Milisi: Spännande! Nu kanske det blir bebis inom det närmsta dygnet då!
![]()
Jelena: Styrkekramar till dig! Här hemma har både EMil och Mats katt och gräs/träd/nöt allergi. Emma har glutenintolerans och jag inget vad jag vet. Det jag vill komma till är att jag är uppväxt med katt och vill också ha det, men än så länge går det inte. Hoppas ni kan ha er katt kvar.
Millis: Tyvärr såg jag inte din inbjudan innan vi åkte.
Men tack ändå!! Hoppas bebisen har tittat ut och att det har gått bra!
Vi har haft riktigt skönt väder och en underbar semester! Delfinerna var det bästa tyckte både jag och barnen!
NU har lilla Viggo tittat ut. I lördags eftermiddag tyckte jag att det var nog med att ligga hemma och ha värkar så då åkte vi in och vid 19-tiden var det klart. Inga konstigheter och så här i efterhand känns det lätt men hade ni frågat mig kl 17 i lördags så hade ni fått en smäll !!
Vi mådde alla bra så vi åkte hem på söndagsförmiddagen.
Viggo är en riktigt sjusovare och sover 4 timmar i sträck, äter lite för att sen se sig lite omkring och sedan somna igen. Perfekt för en trött mamma med en adrenalinstinn storassyster som tycker lillebror är tråkigt som inte vill ut och gunga!
Grattis milisi!
Grattis Milisi och välkommen till världen, Viggo!!