Dysmelister 4
Då var det dags för en ny tråd! Välkomna!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-31 05:53
Nu finns vi även på Facebook! Där finns vi i en sluten grupp som heter Dysmelitråden.
Sök gärna upp oss där!
Då var det dags för en ny tråd! Välkomna!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-31 05:53
Nu finns vi även på Facebook! Där finns vi i en sluten grupp som heter Dysmelitråden.
Sök gärna upp oss där!
Tusen tack för fikat idag, mammact! Det var supertrevligt och ni var så lätta att prata med! Enda smolket var att jag glömde ta fram kameran, kom på det när vi åkte ifrån er... Typiskt, som Cassandra säger!
Varmt välkomna nästa vecka eller i september!
Augustiblomman, tänk om vi kunde fixa något bidrag och köra en dysmeliträff på Lanzarote - det hade varit super!
Imorgon åker vi hem efter ett gäng sköna dagar i Åhus. Har inte varit så här brun på åratal och finnarna frodas i värmen. Mindre kul, förstås...
Aha.. Lanzarote var jag på 1987!
Jag gillade ön och speciellt gillade jag att gå och plocka de svarta lavastenarna med grönt glitter i..
Jag var ju bara 10 år! Åker gärna dit igen.
Vi hade också dysmeliträff igår, Sarah84 och jag! Superkul och trevligt. Mindre trevligt var vädret. Det kom jordens åskväder och drog in över Visby och regnet ÖSTE ner! Vi åt god mat och pratade massor iaf.
Det gör jag gärna om.
augustiblomman: Tråkigt det här med flygresor att det ska vara så krångligt eller för dyrt..
Idag har vi varit på tosselilla sommarland här i skåne och nu är man riktigt trött kan jag säga. Men barnen är nöjda , men inte så trötta som föräldrarna. Märkligt det där. ![]()
Jag har hittat billiga flyg från Las Palmas till Göteborg i mitten/slutet av oktober som jag känner mig sugen på att boka. Har ingen returbiljett dock - men att vintersäsongen börjar innebär fler flyg till Las Palmas, och även chartern till Lanzarote kommer igång då, och man tycker ju att man skulle kunna roffa åt sig en restresa då. Har jag inget jobb så kan det vara likgiltigt om jag kommer hem en dag eller en annan, och om det blir en vecka eller tre. Men att åka utan Daniel, snyyyyyft, hur ska det gå till?! Och snälla ni, uppfriska mitt minne - är slutet av oktober lika illa vädermässigt i Sverige som jag vill minnas?
Tosselilla sommarland har jag aldrig hört talas om ens en gång, men det där med glada barn och utmattade föräldrar känner jag igen alltför väl, Mammact!
Oktober i Göteborg kan både vara varm och kallt. Det är nog lite som april. Har man tur så är det 18 grader och strålande solsken har man otur så är det typ några plusgrader och snålblåst.
Och framför allt så kan vi ju träffas!!! Det är väl värt allt regn i världen?
Tycker oxå det är märkligt det där med trötthet. Vi föräldrar känner oss utslitna, medan tjejerna är som Duracellkaniner som bara går och går och går.
Iofs sover vi lite mindre men ändå. Cassandra har kissat ner sig fyra nätter av fem nu och vi fattar ingenting. Det har ju gått hur bra som helst i närmare ett halvår! Och när jag vaknar på natten så har jag så himla svårt att somna om...
Idag har vi varit på stranden och flickorna har badat hur länge som helst. Cassandra har lärt sig "dyka" påstår hon och har varit mer under vatten än över. Då får man ha järnkoll!
Folk brukar ofta säga till oss att vi har mycket att stå i med E men oftast tycker vi att det är helt ok med allt program men idag har det bara varit för mycket. Det började med att jag var med storebror till sjukhuset, diagnos lunginflammation. Sen skulle vi med E till protesfixaren för att fixa till hans protes eftersom han varit sjuk och inte kunnat använda sin benprotes på tre dagar varit ordentligt sjuk alltså. Vi åkte 10 mil en väg för att höra att genast till läkare...10 mil hem igen då och till sjukhuset .Han har då också en infektion i benet så nu ska vi på blodprov imorgon bitti. Så nu känns det som att det är för mycket. Tack för att jag får skriva av mig här=)