• jelena2

Dysmelister 4

Då var det dags för en ny tråd! Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-31 05:53
    Nu finns vi även på Facebook! Där finns vi i en sluten grupp som heter Dysmelitråden.
    Sök gärna upp oss där!

• Svar på tråden Dysmelister 4
  • Cocco

Det blev en trevlig liten dysmeliträff. Fast Jelena var smartare än jag och tog med sig sin man som kunde underhålla barnen så vi kunde prata. Min stora tyckte jag var tråkig och ville också sitta i knät.

• jelena2

Haha, vi pratade om det när vi gick därifrån! Christian sa att det var väl tur att han var med så vi kunde prata ordentligt...
    Men det var inte planerat så, så det var en engångsföreteelse att jag är smartare än du!
    Jättekul att träffa Hannah oxå, som jag bara haft kontakt med på nätet tidigare.

• mammact

Härligt att det blir massor med dysmeliträffar nu! Kul när det fungerar.

Här händer inte mycket just nu. Maken börjar jobba igen på måndag som förövrigt är min födelsedag. JAg har bjudit bort mig själv och barnen till mamma som har lovat att laga något gott till oss. Idag regnar det och blåser så det har blivit en innedag. Skönt ibland det också, men vill ha mer sol nu tack.

• jelena2

Ja, här har det varit trist väder ett par dagar. Eller rättare sagt, det har varit under 25 grader och lite molnigt och det är ju samma sak som dåligt väder?
    Pratade med min styvmamma i Hova igår och de hade 14 grader. 14!!! Det är kallt...
    Inte ska det bli bättre heller - suck! Är sommaren redan slut, tro?

• mammact

Ja, här har vi 14grader idag. Kallt som bara den, men det ska bli bättre väder i veckan iallafall. Inte höst ännu.

• tossin

Grattis mammact  på födelsedagen!{#emotions_dlg.flower}

• Augustiblomman

GRATTIS på födelsedagen, Mammact! Har förstått på Facebook att du sett fram emot denna dag länge, så jag hoppas att den blir som du tänkt dig och mycket, mycket mer! KRAAAAAM!

Hur går det med båda sönerna, Tossin? KRAM till er!

Annars blir jag lite smått avundsjuk och väldans glad över alla små dysmelimöten!! (Det bådar gott, ifall jag nu någosin kommer från denna lilla ö!)

Det blev faktiskt en annorlunda helg för oss, med vuxenkalas på lördag och barnkalas igår söndag. På lördagen var meningen att maken och jag skulle fira hans födelsedag i efterskott med middag och dans (han fick en oväntad men mycket välkommen födelsedagspresent av sina föräldrar - barnvakt för en natt!), men så ringde en kompis och bjöd oss på hans födelsedagsfirande - samma dag, samma restaurang, och till subventionerat pris, så vi hakade på. Vi var hemma igen kl 2.30, och hade inte hunnit dansa något alls... men annars var kvällen riktigt lyckad! Barnkalaset var en dagiskompis 3-årsdag som firades i ett bollhav. Det blev två timmars intensivt hoppandes och stojandes med Sofía i täten - minst men absolut inte sist!!!

Idag ska jag grundskrubba och desinfektera badrummet, tjoho vad kul med vardag...

• jelena2

Hipp, hipp, hurra för mammact idag!!! Hjärta
    Nu har ju inte jag Facebook, så ni får informera mig...
    Men det är födelsedag, va?

• Ekorrfamiljen
    jelena2 skrev 2010-07-26 13:51:38 följande:
    Hipp, hipp, hurra för mammact idag!!! Hjärta
    Nu har ju inte jag Facebook, så ni får informera mig...
    Men det är födelsedag, va?
    Jo, hon skrev iaf det i tråden här häromdagen.
    Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
Svar på tråden Dysmelister 4