• jelena2

Dysmelister 4

Då var det dags för en ny tråd! Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-31 05:53
    Nu finns vi även på Facebook! Där finns vi i en sluten grupp som heter Dysmelitråden.
    Sök gärna upp oss där!

• Svar på tråden Dysmelister 4
  • Ekorrfamiljen

Hyllning till heter det va?

Vilka gulliga armband. Kanske vore nåt att beställa till mig och Vemund. Problemet här är att Vemund pillar och ska bita på alla smycken jag har på mig.

Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
  • jelena2

Å, vilka fina! Jag vill oxå ha!!!
    Kan man beställa? Vill du fråga? Jag vill ha tre stycken...

• Augustiblomman

Visst, jag ska fråga... Men jag tycker allt att det är knepigt det där, att be om att få nåt gratis, kunde inte ens med att be om två barnarmband! Människan vill inte ha betalt för armbanden, hon låter en inte ens stå för portokostnaden! Jag funderar på att skicka någon present tillbaka... frågan är bara, vad?

• jelena2

Va, får man inte betala? Är människan galen?
    Säg att du har en vän som bara vill ha om de kostar lite. Skulle det kunna funka?

• Ekorrfamiljen

Fast vi kanske kan ge pengar till något annat projekt som ligger henne varmt om hjärtat i så fall? Portot vill man ju åtminstone betala.. Jag betalar gärna för själva armbanden också förstås.

Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
  • mammact

JAg är med!! Betalar också gärna för armbanden!! Vilka underbara människor det finns .

• Cocco

Sådär nu är vi medlemmar i dysmeliföreningen och anmälda till höstlägret på marstrand.

• Augustiblomman

Nu försvinner vi i en vecka, ska bli så skönt med semester!! Idag har jag slavat hela dagen, och imorgon kommer att bli en riktigt jävelusiskt lång och hård dag, men sen ska jag bara sova och bada hela veckan lång! Ha det riktigt gott, allihopa!

• jelena2

Cocco - trevligt! Då ses vi där!

Augustiblomman - ha en underbaaaaaar semester! Det är du verkligen värd, vännen! Kram!

Svar på tråden Dysmelister 4