• jelena2

Dysmelister 4

Då var det dags för en ny tråd! Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-31 05:53
    Nu finns vi även på Facebook! Där finns vi i en sluten grupp som heter Dysmelitråden.
    Sök gärna upp oss där!

• Svar på tråden Dysmelister 4
  • mimpen
    milisi skrev 2010-03-10 22:25:12 följande:
    Sarah: nej vi ska inte på årets vinterläger. Tyvärr. Vi satsar på sommarlägret fast då har vi liten bäbbe med oss men det blir nog skönt med lite lyx i form av "hotell"rum och lagad  mat. och sunne går ju inte av för hackor. Var på Selma Lagerlöfs hotell i höstas och det var mycket bra. Nära till vattenland, sjön, fina strövområden och stor gräsmatta för lek.
    Om vi åker på årets sommarläger har vi också en bäbis med! :) På förra årets sommarläger fick man hålla till godo med en elefantmamma i familjen *fniss*

Fast jag vet inte om vi ska åka.
  • mammact

Tossin grattis till sexåringen idag!!

Vad gäller talsvårigheter så har jag inte hört något om det. Mina två har börjat prata i tidig ålder och pratar hela tiden......

• tossin

Tack för länken milisi! Är Olivia högerhänt? Vår E har bort vänsterhand och då är det som om han inte är så inte intresserad av att använda protesen. Han använder den som hjälphand. Men den ser likadan ut som Olivias protes. Söt hon är!

• Augustiblomman

Täck för länken, Milisi, lite synd med myggbettet som du sa men annars jättefina bilder!! Grattis än en gång till den nyblivna 6-åringen, Tossin, hip hip hurra!

Sofía har halsfluss och Daniel har fått remiss till logoped. Här händer det en massa spännande... not.

• Lilla My i Finland

tossin - grattis till 6-åringen!

• Ekorrfamiljen
    Tossin: Grattis till 6-åringen i efterskott!

milisi: Härligt med en bra ul-sköterska och kul med en lillebror!

Augustiblomman: Skönt med remissen men synd om Sofia.

Jag är rädd för halsfluss eftersom jag inte tål penicillin. Jobbigt att ha ONT då och inte kunna göra så mycket åt det. Mycket Alvedon blir det.

Nu ska vi strax till sjukgymnasten och diskutera Vemunds skena som inte fungerar!
    Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
  • Sarah84

Nu är vi hemkommna från Klackberg & Dysmeli-läger =)
    Haft jätte skoj.. Träffade Jelena med familj =)
    Men mest skönt är nog att vara hemma =)

Svar på tråden Dysmelister 4