Dysmelister 4
Då var det dags för en ny tråd! Välkomna!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-31 05:53
Nu finns vi även på Facebook! Där finns vi i en sluten grupp som heter Dysmelitråden.
Sök gärna upp oss där!
Då var det dags för en ny tråd! Välkomna!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-31 05:53
Nu finns vi även på Facebook! Där finns vi i en sluten grupp som heter Dysmelitråden.
Sök gärna upp oss där!
Ja, Jelena jag trivs jättebra på jobbet!! Vi håller på att flytta nu för vår skola ska renoveras. Så nästa termin är vi i andra byggnader. alltid kul med lite nytt.
Jag håller tummarna då för att ni hittar ett ekorrfamiljen!!
Jag önskar er alla en riktigt god jul och hoppas att ni som ska ut och resa på vägarna tar det riktigt försiktigt!
Augustiblomman var vänlig skicka upp lite värme till oss.
så skickar vi i gengäld ner lite snö till er tomt.
kramar till er alla och hoppas på ytterliggare ett bra år.
God Jul från Finland också!
vill bara önska alla en riktigt god jul :):):):)
hoppas ni alla får d super mysigt me god mat å trevligt sällskap å nöjda barn :):):)
kram t er
Tack för alla gratulationer och en riktigt GOD JUL till er alla
( psst, ni får gärna skicka hit snön...)
Jag vill önska er alla ett riktigt gott nytt år och hoppas att ni får en trevlig dag fylld av glädje! Här kommer vi att sitta själva hemma, men ändå äta gott och bara mysa. Familjen vi skulle firat med har fått maginfluensa så det är inget att göra. Kram till er alla!
Gott nytt år till er allihopa!! Hoppas 2011 bär med sig mycket gott till oss alla! Puss och kram!
hallå alla :)
nu ä jag t-bax......Alvin har fått en till lillasyster :):):):) hon ville komma lite tidigare.....kom 29 dec :):):) vi mår helt okej allihopa!!!
god fortsättning på d nya året :)
Grattis alvinminny!!!
![]()
stort grattis alvinminny!! VAd kul!!!!!!!!!!!!!!! God fortsättning till er allihopa! Kramar
Grattis alvinminny