Mimmi 71 skrev 2010-05-04 12:37:42 följande:
Underbar matta, och vilket jobb!!! Fast min favorit är nog fortfarande skulpturen med armar åt alla håll (om du förstår vilken jag menar ) Tdis nog kommer ju växtligheten igång hos dig också och vad jag förstår så häller det att hänga med då, eller?
Ja det är nog så. Blir mycket att göra på en gång då
Kul att du gillade riskreationerna

Camilla R skrev 2010-05-04 16:57:43 följande:
Nu blommar körsbärsträden i Kungsträdgården, så imorgon måste jag ta en promenad där och bara njuta Nu till en fråga. Om ni skulle plantera något ihop med rosa och vita löjtnantshjärtan vad rekommenderar ni då? Behöver lite tips. Flox och höstanemon tänkte jag plantera tillsammans, kanske något mer? Jag tänkte bara göra 3 mindre "rabatter" hemma och någonstans vill jag ha pion också, ihop med vad??
Jag har hallonakleja tillsammans med löjtnanshjärtan. Eller bredvid varandra. Tycker det funkade ganska bra. Tillsammans med vita flox har jag tulpaner, alunrot, silverarv och mossflox. Det borde finnas bilder i galleriet.
Tillsammans med pion ska jag köra på någon hosta tror jag. Har för mig att jag läst att de passar ihop, med tulpaner. Plus att jag ska ha olika pioner som blommar på olika tider.
Vad tror ni experter om detta???? Råd???