versan skrev 2011-01-23 13:14:51 följande:
Ojojoj.... Spana in denna underbara mystiska trädgård.
Gud så avis jag är vill så gärna ha denna så det är inte klokt & kolla in Växthuset.
gahhhaa vad underbart. vill ha, vill ha..... 
hemligatradgarden.blogspot.com/search/label/T...
Det fanns det mycket att titta på - så underbart med inspiration.
Själv laddar jag för att anlägga vår framsida av huset. Vi har byggt nytt stort dubbelgarage och det blir naturligtvis snläggning av en garageuppfart framför. Garaget är 12 m brett och mellan garaget och trottoaren är det 5 meter. Nu skall jag försöka att undvika att det ser ut som en enorm garageuppfart och skall mao blanda upp uppfartsytan med planteringar. Vi skall dock försöka få plats med 3 bilar på uppfarten. Min tanke är att ha betongsten (samma som vår entré) och jag fortsätter nog med samma temat vi har vid entren med upphöjda rabatter och en hel del natursten för att "mjuka upp". Skall försöka få en lite asiatisk känsla med en hel del gräs har jag tänkt mig. I sommar är det tänkt att all anläggning skall bli klar förutom läggning av betongsten. Vi vill ha marken skall "sätta sig" ett år innan stenen läggs.
Här ser ni hur vår entré ser ut och vi skall fortsätta med samma känsla på anläggning men växterna skall kännas mer asiatiska (om jag inte ändrar mig

)