Fluffiga: ah var det samma växt på bilderna det fattade inte jag :), nej ni har rätt det e nog inte gurkört de har ju ludna blad tänkte inte på det. Men sita bilden kan det inte vara bergklint? Ang markduk så har jag bara anv det ovanpå jorden och sedan klippt hål o planterat växter för att slippa att ogräset sätter sig. Jag tror som de andra tjejerna att om du grävt bort grässvålen så ska det inte behövas.
Mimmi 71 skrev 2010-05-26 11:43:33 följande:
Förresten så blev det inget trädgårdsbesök för mig igår Jag tyckte helt enkelt att det regnade för mycket och förtog glädjen. Dessutom var det ju ett besök hos min gamla kollegas trädgård och chansen är ju därför inte borta med att besöka den. Kan ju bara lyfta luren och fråga om jag får komma på besök en annan gång Igår kväll blev det istället välbehövligt mys framför TVn efter den senaste tidens stress. Inte dumt det heller! Tänkte titta på Tinas Trädgård på TV4+, men jag tycker ärligt talat inte det programmet är något att ha. Ger iallafall inte mig någon inspiration.
Kan bara hålla med tycker det e ett helt onödigt program jag lär mig ingenting och inspireras inte för femöre. Däremot så kan jag tycka att trädgårds fredag är trevligt att kika på å svt :)