Bugaboo-tråd nr 21
http://bugababy.se/bee-reservdelar/43-bee-sittdelstyg.html
Funkar iphone-hållaren till iphone 4?
Den har ju en helt annan form än 3:an....
I annat fall borde ju bugaboo uppdatera! Ni som har iphone hållaren: var har ni haft den? Är den bra?
Har beställt en Iphone 4 och den har tydligen något jättebra gps-program, som gjord för att sätta på buggan och följa pilen 

Haf precis tvättat rent hela camen, står nu och glänser i hallen 
Blir lite tokig på fleecen måste jag säga, har det svarta topsetet på nu (med blå åkpåse i) i ett par veckor, jäklar vad det drar åt sig damm och skit! Tummen ner för detta. Kanske att man kan motivera köp av ett nytt, är sugen på PF Skurvey. Passar det verkligen så bra till grå bas? Då MÅSTE jag ju ha en till åkpåse.... Tips på snygg 7 AM?
Är 450kr ett bra pris på ett chassi (utan hjul) som glider?
Primrose: ang. Pris på chassi. Menar du ifall man går ut i handeln och köper ett? Här är från nätet: bugababy.se/cameleon-reservdelar/52-cameleon-chassi.html :)
Var det inte ett väldigt bra pris på den här? Vet att det var några stycken här inne som hade en bee+ och ville ha en billig vagn över vintern. Såg denna annons idag och tänkte på er. Bohusbebis bl.a va? www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Frog_1500_kr_30149156.htm&w=1 OBS OBS det är INTE min annons!