november09 skrev 2010-06-03 10:26:48 följande:
kanske kan passa på och fråga alla mina funderingar..
Att man inte kan justera handtaget på frog är det nått som stör när man tex åker buss? (tänker att man inte kan vinkla ner den) Min son är 6 månader men är 72cm och väger 10kg.. kommer han vara lite förstor att sitta i den om ett halvår? Hur sover era barn i en bugga när man sover sådär upp med bena?
jaa som ni hör så kan jag inte så mycket om den... har värsta beslutångest.. haha snacka ilandsproblem jag vet.. men vill få rätt vagn..
Jag tycker att det fasta handtaget är en fördel om man åker buss, speciellt om man måste ta sig upp själv. Jag tycker att fasta handtag känns mkt säkrare (oavsett modell på vagn) men idag är det ju få vagnar som har det. Sen är buggan så pass liten och smäcker att den tar väldigt lite plats i bussen jämfört med vanliga vagnar. Jag har både en Frog och en Brio Happy och froggen sticker ju inte alls ut i gången som happyn gör, på happyn kan det behövas reglering av styret.
Froggen är jätetrevlig tycieer jag. Jag är väldigt nöjd med min men jag har bara anävnt den med liggdel än så länge så några sittdelsfrågor kan jag inte svara på. Fast min fyraåring fick testa sitta i froggen när den just kom hem och han fick plats rätt bra måste jag säga med tanke på hur gammal han är.