-
Jodå men svågern som är bilmeck säger att det gör mer skada än nytta i längden som smörjmedel eftersom det är ett rostlösningsmedel (används bland annat för att rengöra rostiga verktyg och metalldelar). Vågar inte ta några risker. *fegis*LillaG skrev 2010-05-18 15:41:08 följande:Maken har inte 5-56 i verktygslådan? Funkar toppen! -
Är det någon som använt Axel & Ida uv-nät på buggan? Passar det bra? Jag hade det till min UJ för ungefär 100 år sen och tyckte det funkade ok men det är ju en helt annan typ av vagn.
Den nya solsuffletten Cloudy, någon som har testat den på bugga? Åsikter isf?
Jag och parasoll lirar inte i samma liga, jag tycker verkligen inte om parasoll och behöver en annan lösning för vagnen och min tremånaders plutt.
-
Teutonias och Aussies?Fröken Småland skrev 2010-05-21 08:40:18 följande:Jag har ingen erfarenhet av de solskydd du frågar om men jag har själv två andra varianter om det kan vara något att kolla upp? I know, tidernas fulaste, men är en höjdare en dag på stranden.
Den senare hade jag till P&T:n och den var ju ok. Jag har ett liknande det första där men ett billigare märke. Är eg till bilbarnstol men funkar nog på vagnen också. Ska nog leta fram det från "bra att ha" skåpet. Funkar det inte perfekt får det funka tillsvidare iaf tills jag bestämt vad vi behöver, det vore ju bra om det är något jag kan använda både på happyn och på froggen.
-
Men det är samma variant iaf.Fröken Småland skrev 2010-05-21 09:17:57 följande:Teutonias stämmer men det andra var inte Aussies. Gaaah, minns inte namnet Något konstigt var det, något latin-klingande
-
Hur tar man bort de där sufflettspännena? Är det bara att dra eller ska man trycka någonstans?
-
Okej, ska försöka men jag blir så orolig att jag ska förstöra något.Fröken Småland skrev 2010-05-21 09:47:59 följande:Man vrider loss dem bara, de är c-formade eller vad man skall säga och vrids utåt/nedåt.
-
Nu blir jag väldigt osäker på om jag verkligen ska köpa en dyna.
Jag hade hoppats på en perfekt dyna men när jag läser era inlägg blir jag väldigt osäker. Man kanske ska fortsätta arbeta på den perfekta dynan själv istället.
Jag hade hoppats att den skulle vara perfekt på alla sätt och vis användningsmässigt och som en bonus hade man en perfekt mall om man ville sy i roligare tyg.
-
Kikade in på Barnbutiken i Heron igår i hopp om att de skulle ha fått in dynorna men icke. Ville ju gärna se/klämma irl innan jag beställer något som jag är osäker på och här i stan finns ingen bugga åf.
Får kanske avvakta några veckor och kika in igen nästa gång vi passerar. Ingen idé att skicka maken för han ser inte skillnad på en sufflett och en top typ.
Blev lite sur att jag inte hade några "spenderarpengar" med mig då de hade 50% på buggaåkpåsar (ej pf och limited). Det är ju en ny påse för typ begagnatpris. Kommer nog att sörja det hela veckan, minst skadad som jag är.
-
Nej det tycker jag inte, speciellt inte om det är en färg jag är ute efter.JoiPoi skrev 2010-05-24 11:02:58 följande:Är det meningslöst att lägga ut annons på fleece set?
-
Har inte bytt än och lillnöffe är 3 1/2 mån. Så länge han är nöjd får han ligga kvar ju längre desto bättre så får man använda liggdelen lite också.