-
Priserna är nog detsamma på nätet som i butik. Skulle tro att de har ett rek utpris.MHoof skrev 2011-05-05 20:14:00 följande:Ok, ska kika där med då :) Vet inte riktigt va dom går på i butik heller eftersom jag har så långt till närmsta butik som säljer så har bara kollat på nätet. -
Absolut!MHoof skrev 2011-05-05 20:47:44 följande:Har en till fråga nu!
Varukorgen, kan man ha den på när man ska använda sittdelen? För på bild är ju den borttagen...
-
vad har du för färger?zasata skrev 2011-05-05 20:44:39 följande:ååå min vagn är sååååå fin nu... skall ta kort nån dag... <3
Jag hoppas snart bli klar med min sittdyna så jag kan sommarpimpa min lite -
Den funkar tom mycket bättre med sittdelen. Med liggdel är varukorgen svår att komma åt men med sittdelen funkar det bra.MHoof skrev 2011-05-05 21:05:07 följande:Perfekt :D Tack!
Konstigt att de inte visar bilder med den på, den ingår ju liksom i vagnen. -
Ang solsuffla så funkar de men det blir ju också ljusare för barnet då ljuset kommer in där. Jag har en för varma dagar.
Skulle inte heller vilja impregnera tyget, det är så mycket skit i allt numera, alla plagg innehållet ju massa skräp. Tvättar allt som går att tvätta innan det används och kan jag vara utan imp. Så är jag gärna det -
Anpa- nej jag fattar nog inte heller
-
Det man ska tänka på om man beställer från USA är att man kan åka på tull
-
Vet inte exakt, tullen baseras på värdet av varan. Se lite mer här;MHoof skrev 2011-05-06 16:36:55 följande:Ok, vad är det som gäller då då?
Kanske inte du vet :P
http://tullverket.se/innehallao/i/internethandelfranettlandutanforeu/internethandelfranettlandutanforeu.4.4ab1598c11632f3ba9280005754.html -
Believer- gjorde en uträkning här men då är det ett par fält jag inte vet hur man ska fylla i men det ger ett hum i alla fall. Köper du inom Eu så slipper du ju det i alla fall
http://tullverket.se/innehallao/tjanster/avgiftsguiden/avgiftsguidenformular.4.3cf19d0112524cb00188000173.html
-
Från Pramworld går en Bugga Cam på ca 8500 inkl frakt och på Babytrader ca 8000 inkl frakt.