Fröken Småland skrev 2011-04-12 07:50:46 följande:
Här är en liknande kombo:

Så ser nästan min ut nu. Röd bas och cerise (den mer illiga rosa) canvas suflett
Tant Pruselius skrev 2011-04-12 08:14:45 följande:
Röstar för samma som frk S - röd bas och rosa on top

tok fint. Inte så förtjust i sand * duckar för ruttna tomater* och brunt känns rätt höstigt... Men rött l love !!!
Det har jag nu. Skulle vilja förnya mig lite. "måste" kanske köpa något nytt.
Smaken är som baken

*laddar med tomater*

linaenn skrev 2011-04-12 07:58:58 följande:
Duntoffla: Jag röstar också för sand/rosa, det blir fräscht nu i vår. Och så kan du köra helrött i sommar!
Jag är också sugen på vårpimpning av buggan. Har haft helbrunt med orange åkpåse hela vintern och häromdagen slängde jag på den gröna PF Skurvysufletten bara för att få något nytt men det känns mer höstigt än vårigt tycker jag. Jag har utöver brunt och Skurvy bara offwhite topp och den tänkte jag spara till sommaren, så vad ska jag satsa på nu? Är sugen på nya äppelgröna sufletten eller klarblått.... Några andra förslag? Kanske får specialbeställa en egensygg suffla nånstans med eget vårigt tyg... Har dessvärre bara orange bugga åkpåse och svart alviåkpåse så det måste ju passa ihop med det med, jag är inte så mkt för smällkarameller... Och då är det svårt förstås med andra färger, behöver en till åkpåse med andra ord.

Gul suflett. Passar bra till brunt och orange.
mammageno skrev 2011-04-12 09:48:27 följande:
Nu kommer det! Mina undermedel

)) Hahaha!
1./Duscha raringen och tvätta med diskmedel och mjuk svamp
2./Autosol
Mkt milt slipande, jätte bra! Finns ibland två sorter, ta den mildaste och gnugga inte för länge men det tar bort smårepor och ränder. Finns på Lantmännen och de stora som Ica maxi och Coop. Ta ej på svart plast men på det vita är det grymt! Blir kritvitt igen! På kromet och ev smårost
Tänkte också Autosol men visste inte om det skulle repa. Måste nog också inhandla och göra vårstädning. Ta bort hjulen och smörja och fixa. Hoppas på sol imorgon så jag kan hålla på. Nu är det grått och trist ute