Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Bugaboo-tråd nr 21

Noiis- smart! Slängde ändå med den i annonsen på Blocket. Hoppas nu att jag får vagnen såld. Är sugen på en bee med cerise suffla och en orange åkpåse. Mums!

• Duntoffla
    Emma och Bönan skrev 2011-09-03 10:00:47 följande:
    Hejsan. Har en fråga till er som kan=)
    Har en bugaboo all black som jag ska köpa åkpåse till. Har funderat på en 7 a.m men vet inte vilken färg jag ska välja. Jag är feg när det gäller färg så jag brukar alltid välja svart, men det kan ju bli lite för mycket då hela vagnen är svart=) 

Så vad tycker ni? Väldigt tacksam om ni vill ge tips. 
    Jag skulle köpt en röd eller rosa om du vill ha just 7.am påse. 

Kan du tänka dig ngt annat än 7.am skulle jag välja Buggas egen i gul, orange, röd eller cerise eller en Buppa Brand

http://www.jollyroom.se/produkter/aka-resa/barnvagnstillbehor/akpasar/buppa-akpase-pink-flower.html

• Duntoffla

Har någon här erfarenhet av att sälja Cam liggdel? Är det svårsålt? Har min vagn ute och nu vill någon köpa sittdelen men jag vet inte om det är dum idé att sälja det separat? Vad tror ni? Är inte ute efter reklam utan vill bara bolla tanken med er.

• Duntoffla
    Asereht skrev 2011-09-08 21:30:40 följande:
    Både ja och nej. Det gäller ju att någon är ute efter just en sådan som du har. Jag har sålt mina men det har tagit ett tag.
    Säger nog nej, verkar bökigt. Dessutom vet jag inte hur mkt jag ska dra av för själva liggdelen. 
  • Duntoffla
    Asereht skrev 2011-09-08 21:53:04 följande:
    Största problemet med att sälja liggdel separat är att man sällan får det man vill ha för dem så jag skulle sålt allt tillsammans om du ändå säljer. Jag skulle ju behålla vagnen men ville inte ha kvar liggdel.
    Ja, hela vagnen ska bort. Jag vill ha en Bee+ nu
  • Duntoffla

Det är långt mellan gångerna men nu är jag här igen. Vi har äntligen fått camen såld och ska nu köpa en beggad bee. Jag har hört olika bud men vilken tycker ni av modellerna och varför? Bee eller bee+?

( vi har en UJ och been ska bli "shoppingvagn".)

• Duntoffla
    ami- ok. Är det stor skillnad hur man fäller ihop den? Rymligare har jag hört.  Är det ngn skillnad på hjul, varukorg?
    Om jag skulle köpa en classic eller vad den heter, är det då svårt med sufflor? Dvs säljs de fortfarande i butik?
  • Duntoffla
    ami skrev 2012-01-17 09:53:58 följande:
    Duntoffla: den äldre Bee modellen kändes mycket smäckigare, tycker jag. Tog emot lite vid upp-nerfällning. Lätt att sitsen hamnade under små piggar och när man då drar upp var jag varje gång säker på att de skulle gå av. Varukorg är nog samma, hjulen annorlunda men nog mest utseendeskillnad, samma storlek och funktion. På den äldre modellen tyckte jag också var svårare att vända håll. Nya är klart bättre i mina ögon. Jag gillar bäst att man kan dra ut ryggstödet . Jag tycker den känns mer rejäl. För några dagar sen körde vi hem vår 5,5 åring i den. Hon satt/låg och halvsov på lammfäll och vinteroverall. Gick hur bra som helst. En sak till; selen på den gamla är kass.
    Nu blev det en classic i alla fall Vi får se hur jag upplever den. Tycker att + är snyggare och har en del funktioner som jag gillar men det ska bara vara en extra shoppingvagn då vi har en UJ här ute på vischan som jag älskar men det funkar inte att ha lillan i den bland folk för då blir nog stissig. 

Men känner jag mig själv rätt så kanske det blir byte så småningom

Det tråkiga är ju att det är svårare att få tag på suffletter.

Finns det någon webbutik som har sånt kvar i lager? I Sverige eller utomlands? 
  • Duntoffla
    Asereht skrev 2012-01-18 14:34:21 följande:
    Vad är du ute efter för färg?
    Rosa, orange, gul, vit... vet inte riktigt. Vet bara att jag har en svart och har en röd på gång.

Vilka färger har de kommit i? 
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21