Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Bugaboo-tråd nr 21

Asereht skrev 2011-04-22 12:44:23 följande:
    Duntoffla, om det inte ligger under mönster i mitt galleri så kan jag maila dig mått på oth dyna när jag kommer hem ikväll. Inboxa mailadressen Isf.
    Tack, jag tror att det har löst sig ändå För visst funkar samma dyna till UJ som till Bugga?
  • Duntoffla
    Galia skrev 2011-04-22 20:46:05 följande:

Hej, läser tråden sporadiskt men skriver sällan. Är helnöjd med min cam men har upptäckt nu när solen ligger på mer och mer att suffletten är lite kort. Vad säger ni experter. Är parasoll det bästa eller ska man investera i en sån där solskyddssufflett som man kan dra hela vägen ner (har sett nån med nät och silver som ska reflektera ljuset samtidigt som luft cirkulerar). Eller något annat? Hoppas ni kan hjälpa {#emotions_dlg.flower}

Jag skulle köpa ett solskydd som man fäster på den befintliga sufletten och bygger på den. Typ Aussie´s finest solskydd. Jag, personligen gillar inte parasollerna. 
  • Duntoffla
    Sweetheartno1 skrev 2011-04-26 13:19:52 följande:
    Menar du detta inlägg ?
    Aha, är det det? Då är det tyvärr inget för mig. Tänkte att det kanske var ngn % sats på allt.

tack för att du letade Sweetheartno1! 
  • Duntoffla

Apanssonsmamma sittdelarna är jobbiga att få på. Kolla så att tyget sitter bra på ramen upptill och ställ sedan ramen på kant och använd knät för att pressa ihop ramen lite medan du spänner över tyget över piffen. Jag höll på att få Psykbryt första gången jag bytte del. Lycka till!

• Duntoffla

Hej tjejer

Mitt skruttmodem är nere och jag får nytt i veckan. Iphone är jobbig att göra inlägg ifrån och jag har FL-abstinens. Ska nog införskaffa en liten skip hop saddle. Superpraktiskt om man kan ha en liten variant när man bara ska iväg en sväng.

• Duntoffla

Mjuik- på lite äldre modeller gled handtaget lite. Inte så att det lossnar men det blev liksom längre om man ex drog det uppför ett trappsteg. Flera bytte chassi eller fick nya skruvar däribland jag själv. Nu funkar chassit men jag tar alltid tag i själva fästena när jag håller i vagnen när jag tar den upp eller ner i tex barnvagns skenor och i rulltrappor. det är inget som märks när man bara kör på plant underlag. Inte livsfarligt Mao men lite obehagligt. Hoppas på att de nyare har samma chassi som bee där det liksom är hack för varje höjning /sänkning

• Duntoffla

Believer- jag hade beställt från kidzshop, bonti eller liknande om man vill köpa från Sverige. Själv köpte jag min på babytrader.eu tror jag det heter. Lite billigare och snabb leverans, dock bökigare om man måste reklamera något

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21