hej att skrev 2011-04-11 13:03:42 följande:
Nu har jag lagt beställning på chassi, hjul och ram på kidzshop, och kan ta det lite lugnt med resten. Inte det billigaste alternativet men efter att ha bott vid datorn sista tiden och känt hur förvirringen stegrat med alla regler för transporter, fraktavgifter, internetgiro och all sköns merarbete (bor ju på en öde ö uppenbarligen), så gav vi helt enkelt upp och la en beställning på nya delar istället.
Hade loppis igår och sedan följde en natts spy- och febervaka över sonen så idag var det faktiskt inte lika svårt för oss att bestämma hur vi skulle göra...
Mjaha, nu till det roliga som jag väntat på - var köper man symönster till suflett? Eller är det eget knåp som gäller med det också?

Brukar finnas mönster på Tradera om inte någon vänlig själ har att dela med sig.
Jag var idag inne och provade en Bee+. Superlätt manövrerad men jag inser nu att det INTE blir en sån ännu. Lea sitter mkt bättre i sin Cam så den behåller jag tills vidare. Kanske blir en singel Donkey vad det lider då de tydligen ska ha större framhjul? I stället blir det nu att behålla Camen (som jag faktiskt älskar men nytt är ju kul

) och att investsera i en UJ att köra på vägarna här hemma. Är less på att köra camen med terränghjulen.
Jag kanske ska vårpimpa buggan lite istället