Flerbarnstokan skrev 2010-10-25 14:08:53 följande:
Färghjälp
Har en Cameleon med grå bas och svart toppklädsel. Är nu 2 år och vääääldigt blekt, säväl varukorg, sufflett som bas. Måste inhandla nytt från topp till tå... Svart och grått går bort då de blektes snabbt. Funderar på om sand som i sig är så ljus inte bleks så mycket, med ett cerist toppset? Någon som ha bild på denna kombo? Finns det ngn ny bildtråd?
Eller vilka andra färger håller bra annars? Velar så om färgerna, brukar vara väldigt "svart" av mig så jag vet inte om jag vågar ett cerist toppset???
Jag har bara sand nertill och brunt upptill i orginalutförandet (den bruna sufflan är rätt blekt vid pinnarna då den mest varit ouppfälld) Tror de flesta starkare färger bleks mycket så ska man vara safe ska du ju ha offwhite, sand eller ev ljusgult suffla. Fast cerise är skitsnyggt.

Väntar hem ett cerise toppset att ha till min bruna varukorg och sandfärgade liggdel (skulle gärna haft brun liggdel alt röd liggdel, röd varukorg och cerise suffla)
Åh vad jag vill använda sittdelen snart. Liggdelen är inte lika kul och lätt att byta färg på.