Bugaboo-tråd nr 21
kidzshop.jetshop.se/baskladsel-bugaboo-liggdel-p-258-c-729.aspx
Funderar på en ny åkpåse i ceriserosa. Är det skillnad på nyanserna på de gamla rosa och de nya med dragskon? Tycker att den ser mörkare/starkare ut på produktbilder men är det så även i verkligheten? De rosa man ser på Tradera och Blocket ser lite ljusare ut. Är det ngn som har en bild på en äldre cerise eller kanske den nya?
Jämfört med denna
kidzshop.jetshop.se/bugaboo-akpase-p-3102-c-722.aspx
Åh vad mycket tråkigare det är med liggdel än sittdelen.
Känns helt värdelöst ur "stylingsynpunkt"
. Inte fasen hittar man några vettiga liggdelar till bra pris och jag vet inte om det är värt det heller. Längtar till L kan sitta upp så man kan börja samla och mixa igen.
Har ju inte använt liggdelen på Buggan förut men förstår de som gnällt över att man knappt kommer åt varukorgen. Gillar ju varukorgen men det är kul om man får i och ur något också
Nu ska jag sluta gnälla, jag som inte hängt med på ett tag, kommer det några mer fina nya färger annat än den ovan?
God kväll!
Hur tänker ni andra inför kallaste vintern i mannaminne?
Om jag har liggdelen på min Cam, hur varm åkpåse bör jag ha då? Antar att Bugaboos egna blir aningens för kall? Hur varmt blir det därunder egentligen? Med förra barnet hade jag en Emmaljunga och en halvtjock åkpåse men den vintern var inte så himla kall heller.
Och får de flesta åkpåsar plats i liggdelen?
Fick i alla fall hem en fin cerise åkpåse förra veckan efter en del letande
I perfekt nyskick för 600 kr. *glad*
Längtar efter att få använda den men det blir väl till sittdelen i vår.
Är det ngn som har en bild på cerise och röd kombo på sin Bugga? Får för mig att det ska vara snyggt