Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Bugaboo-tråd nr 21

Katjan skrev 2011-04-15 15:47:43 följande:
    Är det någon som har beställt något ifrån barnvagnslagret.se? Såg att de hade en annons på blocket nämligen.
    Nej, får för mig att det är skumt. hemsidan verkar ju inte funka direkt...
  • Duntoffla
    Fröken Småland skrev 2011-04-15 16:34:32 följande:
    En vändbar UJ hade inte varit fel heller
    Det hade verkligen varit något. Det är ju det som är stora nackdelen med UJ tycker jag. För ärligt talat är UJ skönare att hålla i en buggan. Tänk sånt handtag på en Bugga. 
  • Duntoffla
    Kavat skrev 2011-04-17 15:55:40 följande:
    Okej då, erkänner Men fulllastad?! Det var ju inte ens kassar på båda sidorna, förstår inte alls vad du menar där!

Inget barn i och den står ju fortfarande upp, vältrisk, in my ass!
    Snyggt!
  • Duntoffla

Jag är lite sugen på en ny (till) skötväska. Har ni några roliga förslag? Vill gärna att den ska kunna matcha både min ( i originalutförande) bruna/sand bugga och min bruna UJ. Har i nuläget en röd Skip Hop dash deluxe och en PPB saffron roll.

Båda är lite små tycker jag. Sålde av någon skum anledning min bruna skip hop duo deluxe som faktiskt rymmer ganska mycket men är sådär när det regnar pga avsaknad av lock 

• Duntoffla
    AnPa skrev 2011-04-18 08:35:18 följande:
    Duntoffla: skip hop har ju en annan modell som ser lite ut som en handväska, Versa tror jag att den heter. Finns i en jättefin beige färg med bruna detaljer!
    Det låter snyggt. Får googla lite
  • Duntoffla
    Joddan skrev 2011-04-18 23:20:41 följande:
    Ligger en bee+ ute för 3200:- på blocket i sthlm! DET var bra pris faktiskt! Tips tillnån?
    Jag har ju redan min pärla
    Ja den ser fin ut. Synd man inte har lite pengar "över"
  • Duntoffla

Är det någon som vet var man kan få tag i mönster till en sittdyna passande UJ/Bugga? Sufflamönster har jag men sittdyna äger jag ingen jag kan kopiera. Vill ju liksom inte köpa en buggadyna för 600 spänn för att sy en annan dyna

• Duntoffla
    AnPa skrev 2011-04-22 10:03:19 följande:
    Duntoffla: det finns ett på mamma på vifts blogg tror jag :)
    Fast hon säljer ju och vill väl inte dela med sig av mönster. hittar i alla fall inget. Jag menar inte bild utan ett "fysiskt" mönster att få tag i
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21