Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Bugaboo-tråd nr 21

Brunt och rosa är ju fint ihop. Eller orange suffla om du har. Eller varför inte brunt och offwhite

Själv är jag sugen på en orange Sittdelarna till min röda eller rosa suffla.

• Duntoffla

Sara- då är det bästa att bara köpa själv är jag för snål just nu och sparar slantarna till annat. Men sugen är jag...

• Duntoffla

Jag la in en bild på min ppb saffron roll i bt

• Duntoffla

God dagens!

Trodde väl aldrig jag skulle säga detta men jag funderar på att sälja min älskade cam. Sen vi köpte UJ:n så kör jag aldrig camen hemma utan använder bara som shoppingvagn. Lillskruttan är 1 år nu och jag funderar på en Bee nu när hon troligen sitter bättre i en sån än för ett halvår sen.

Donkeyn är ju rackarns fin men kanske lite dyr för att användas sporadiskt.

Ni som har Bee, vad är nackdelarna med den? Är den väldigt racklig? Den är ju låg i sitsen, är det ngt nackdel tycker ni?

Det som är trist är att man inte byter delar och färger lika lätt tycker jag. Vad är rimligt att ge för en beg Bee +?

• Duntoffla

AnPa- tack för svaret! Låter bra för det är precis det användningsområdet jag tänker mig. Att ha i bilen och ta med när jag åker till shoppingcentrum och stan. Förstavagn kommer vara UJ:n. jag ska sälja camen först och sen spana på utbudet på bee.

Passar åkpåsarna och mugghållaren från camen?

• Duntoffla
    AnPa skrev 2011-08-27 20:44:33 följande:
    Duntoffla: låter som en plan! Jag tycker att CAM åkpåsen funkar. Om man har gamla så har den inga hål som man kan trä över plupparna där sufflan sitter på beet, men det funkar bra ändå. Tyget syns igenom men jag tycker inte att det gör ngt! Mugghållaren är samma men annat fäste
    Ok. Jag har haft Bugga-påsen i UJ:n och det är ju inte heller optimalt så det borde ju då funka. Undrar var mina andra fästen är till mugghållaren? Å andra sidan är det kanske dags för en ny då alla piggar inuti har lossnat utom en

Det som är lite trist med Been är att man inte kan hålla på att byta klädslar lika lätt. (utom sufflan då)

• Duntoffla
    Sweetheartno1 skrev 2011-08-27 21:35:38 följande:
    När jag var i stan igår, så såg jag ett par stycken som hade åkpåse i vagnen. Det var iof i sittvagnar. (CAM)
    Nu ligger ju min jätte klump i liggdelen så då kanske det inte behövs lika mycket ?!
    Låter tidigt att ha åkpåsar redan. Här är det i alla fall inte så kallt om dagarna än
  • Duntoffla
    Sweetheartno1 skrev 2011-08-27 21:52:28 följande:
    Bor i Sthlm.
    Idag tycker jag det varit på tok för varmt att ha åp. Men det var ett par dagar då jag frös och hade höst jacka. Tänkte att ist för täcke och kudde som hon hade då, kanske man kan byta det till den tunna åkpåsen ?
    Jag också. Jag skulle nog ha täcke/filt ett tag till om jag var du. Det blir ju varmare i liggdelen än sittdelen. 
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21