Bugaboo-tråd nr 21
Brunt och rosa är ju fint ihop. Eller orange suffla om du har. Eller varför inte brunt och offwhite
Själv är jag sugen på en orange Sittdelarna till min röda eller rosa suffla.
Brunt och rosa är ju fint ihop. Eller orange suffla om du har. Eller varför inte brunt och offwhite
Själv är jag sugen på en orange Sittdelarna till min röda eller rosa suffla.
Sara- då är det bästa att bara köpa
själv är jag för snål just nu och sparar slantarna till annat. Men sugen är jag...
På petunian?
SkipHop Versa är mkt större. Vad tycker du annars om OiOi Hobo då?
Jag la in en bild på min ppb saffron roll i bt
God dagens!
Trodde väl aldrig jag skulle säga detta men jag funderar på att sälja min älskade cam. Sen vi köpte UJ:n så kör jag aldrig camen hemma utan använder bara som shoppingvagn. Lillskruttan är 1 år nu och jag funderar på en Bee nu när hon troligen sitter bättre i en sån än för ett halvår sen.
Donkeyn är ju rackarns fin men kanske lite dyr för att användas sporadiskt.
Ni som har Bee, vad är nackdelarna med den? Är den väldigt racklig? Den är ju låg i sitsen, är det ngt nackdel tycker ni?
Det som är trist är att man inte byter delar och färger lika lätt tycker jag. Vad är rimligt att ge för en beg Bee +?
AnPa- tack för svaret! Låter bra för det är precis det användningsområdet jag tänker mig. Att ha i bilen och ta med när jag åker till shoppingcentrum och stan. Förstavagn kommer vara UJ:n. jag ska sälja camen först och sen spana på utbudet på bee.
Passar åkpåsarna och mugghållaren från camen?