Bugaboo-tråd nr 21
splder=såldes... Blev så ivrig i min teori där...
splder=såldes... Blev så ivrig i min teori där...
Var roligt att höra nån som VILL ha den ljusa quiltade insidan.
Jag själv tycker att det är snyggare med den varianten som ligger på blocket nu, en ljusgrå med mörkt foder. Tycker det är lite snyggare med de kontrasterna...
Men alltså.... vad är det som händer.... satt här och googlade på de här virkade supersöta bumperskydden som en viss donna här i tråden gör, och amnade i en gammal bildtråd... Helt plötsligt tsod jag öga mot öga med en denim bee igen, och fick ha begär. Scrollade ner lite och så en vad jag tror var en svart bee med offwhite suffla. Kaaaaaaanskeatt jag måste köpa en sån nån gång. Nu? Vad är det för viktgräns på dem?
Och hur är de att köra? Min stora tjej på 2,5 väger 18 och är 96 lång. För stor?
Och så: Asereht. Hur gör du bumperskydden= Alltså, hur fäster du dem? För nu har jag virkat en ruta och tänkte fästa dem med knapparna men neeeee det blir på tok för knöligt tycker jag. Dina ser så släta och fina ut på kort... Är det en affärshemlighet eller vill du dela med dej?
Snäääällaaaaaaa.....
AAAHAaaaaaa! Jag förstod precis.... Tänker mej som snörningen på en korsett? Hm... då ska jag genast repa upp och göra om... bara tredje gången nu... ;) Snart blir mitt garn luddigt
Håller med dej, skav, veck och skarvar går väldigt bort!
Tack då jättemycket för hjälpen!
Jag tycker verkligen inte man har skyldighet att skriva ut vad man betalat för en vara man säljer begagnat... Skulle min vagn vara mindre värd för att jag beställt min från england än vad den vagnen är som är inköpt dyrare i sverige? Håller med fröken småland, det är lite fånigt att skriva ut nypris öht. Iallafall för en så pass vanlig grej som en bugga... Skillnad om man specialimporterat en grej som inte finns på svenska marknaden och som vi här kanske inte har en uppfattning om prisläget på...
Halva mitt garage tas upp av barnvagnar. Har två ute på annons. En tredje ska ut så fort jag tvättat den. Leker med atnken på att köpa en gecko nu, bara för att ni skrev att körkänslan är bra... men nu måste jag ge mej. Skulle vilja ha en annan syskonvagnslösning bara...