Inlägg från: Surkatt |Visa alla inlägg
  • Surkatt

Bugaboo-tråd nr 21

Joddan skrev 2011-07-30 11:18:31 följande:
    Tänk vad annonsen gör skillnad i efterfrågan. Såfort jag tagit snyggare bilder mer utförlig annonsbeskrivning så haglar det mail! Så förhoppningsvis (ja eller för plånbolen iaf) så flyttar beet imorgon...
    Bra att tänka på tills jag ska sälja av halva vagnsparken då om nån månad. Nitro, happy och cam... Buden kommer hagla hoppas jag  

(i huvet leker jag med tanken på att photoshoppa bilderna.... inte fuska bort skavanker alltså, utan bara leka med kontraster och ljusstyrkor... men det är väl nästan på gränsen till falksmarknadsföring det med.... )

I övrigt måste jag tillägga att jag ävenleker med tanken på att köpa en frogram och svartbas.... Tänk att få en svart vagn.... :) 

• Surkatt

Tycket det låtermycket för frakten ändå.... Det var vad det kostade för hela camen. Iofs för terränghjulen också. Det är väl per kolli gissar jag. Undrar hur mycket man kan beställa i ett kolli? 

• Surkatt

Den ser onekligen lite stor ut. Sådär sitter inte varukorgen på min split nya cam heller. Kardborrebandet som ska sitta runt "benet" ser ju ut att sitta på rätt plats, för det ska ju vara framåt mot småhjulen. På staget bakåt är det inga kardborreband, inte på min iallafall...

• Surkatt

Tittar in som snabbast innan jag ska sova (alldeles för sent igen)... Har gått och klappat på min frog hela dan och undra VARFÖR i hela världen de ersatte froggen med cam? Froggen är det jag hade hoppats att camen skulle vara. Eller, nu har jag ju bara frogchassi, och resten cam, men ändå... Borta är känslan av det veka chassit, jag kan hitta tyngdpunkten och balansen i vagnen och till och med balansera upp vagnen upp för trappsteg med en hand utan att bebis hoppar och studsar däri...  Gillar att handtaget är lite tjockare, och jag gillar definitivt att vinkeln är lite annorlunda...  Jag är så kär!  

Och den bruna camklädseln...  Den växer på mej. Blir snyggare och snyggare för varje gång... Med brun solsuflett! Ska sy en dyna o brun och turkos frotté, tror det blir snyggt. Bild kanske kommer (om det blir bra... )

God natt damer!

• Surkatt
    Sweetheartno1 skrev 2011-08-02 14:12:47 följande:
    Min lilla tjej väger 5,5 kg nu. När var det man skulle byta hack på stötdämparna på hjulen ?
    Vart femte kilo inklusive ev. last i korgen...  Så är hon uppe i 5,5 då är det defenitivt andra hacket som gäller.

• Surkatt

Pratade med en tjej på tunnelbanan somfixade sin trasiga broms på cykelaffären. Men det var nåt om en bricka han inte hade hemma somvar beställningsvara har jag för mej, men annars borde cykelaffären säkert kunna hjälpa dej!

• Surkatt

På frogen jag köpte nu satt det till och med krokar, jag misstänker att de är bugaboos egna... Varför skulle de dessutom göra krokar omman inte får använda dem?  

Men till greates news... jag har precis tjingat och betalat ett denim 007 topset på blocket! Tycker det var så mycket finare än 107 som jag har... (Nej, Anpa, jag ska inte härma dig i allt du äger och har.. )

Hoppas jag inte blir lurat. Det sista jag köpte på blocket var ett tarsigt akvarium. Jag är så naiv ibland... Tar för givet att folk säljer saker som är hela, annars säger man det... Men men. Man lär så länge man lever!

• Surkatt

Annat82: Jag visste inte att de inte såldes  längre. Jag har inte använt dem än.... Men man får juanvända lite sunt förnuft. Man kanske inte kan hmga en 10 kilos skötväska på handraget om en brbis väger 4, och så hävstångsprincipen på det.... 

Jag känner mej ruggigt nöjd med topsetet. Även om det inte är i toptoppskick så är det juett helt annat tyg än på 107. För det passar inte alls att nötas...  

• Surkatt
    cirkuspuman skrev 2011-08-02 21:45:03 följande:
    Åh det topsetet mailade jag oxå på så det var du som stal det framför näsan på mig!

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21