Inlägg från: Surkatt |Visa alla inlägg
  • Surkatt

Bugaboo-tråd nr 21

AnPA: JAAAAAAAAAAAAA!!!! Jag kan nog hitta på ett ärende dit som svepskäl :)  Vilken tid passar dej? 

En till dynfråga nu då... Om de nya dynorna kommer nu så borde ju rimligtvis det kunna reas ut en del gamla dynor... och om det nu potentiellt skulle reas ut, är de nya dynorna så mycket bättre än de gamla att det är värt att köpa dem ändå? Är nu med på hur jag tänker? (beror förståss på hur mycket den eventuella rean blir  

• Surkatt
    AnPa skrev 2011-07-28 23:10:15 följande:
    *tittar på spigg som om hon vore en utomjording* Äta i vagnen?!
    HAHAHA!
    Min kille fick en majskrok i sin igår och jag hade ångets hela tiden. Till slut tog jag den ifrån honom...

• Surkatt

Okej, nu har jag skrikit i två inlägg på raken. F´låt...  :)

Vad är de mittersta hålen till för då på dynan? De övre är axelbanden, de nedre grenbandet, men de tvåsom sitter tätatre i mitten då? Här tog liksom fantasin slut...

• Surkatt

Anpa: Jag messar dig i morgon, och så hoppas jag att vi har lite bättre flyt med tekniken imorgon... Och med risk för att låta som en stalker så kan jag komma till parken om det skulle vara så att det är enklare för dej? Men jag messar som sagt... Tack så jättemycket!  

Thj: Tack för svar! Då vet jag iallafall att de inte är helt kassa de gamla.

• Surkatt

Vad det är underbart att ha er experter som kan svarapå alla mina dumma frågor...

• Surkatt

Jag har köpt en frog!!!! Tack Anpa för titten, klämmandet och tipset... Nu sitter jag här med en hel massa grejor dessutom...  Så med sex vagnar i garaget måste jag kanske börja sälja av lite nu ändå... För husfridens skull om inte annat...

• Surkatt

Anpa: Jag försökte pruta, men hon var ganska tuff, och jag var ju såld (och hög på frog efter att precis ha träffat dig) så hon hörde väl att jag inte skulle backa ur... 3800 fick jag den för. Med alla grejor till. 
    (frog chassi-08, camram med brun bas, brun solsuflett, sand solsuflett, orange topsett i fleece, ståbräda, mugghållare, och en dyna) 

Den bruna är i kanonskick! Jättefräsch verkligen... Men då behöver jag ju köpa en annan bas... Denimen ska jag sälja iväg...  Ska fundera, för den är faktiskt mycket snyggare än jag trodde att den skulle vara. Kakaobrun rätt och slätt.  

OOOOOOH jag är så glad!

Ska bara malla av dynan och sen kan jag sy egna! Jippiii!!  

• Surkatt

Okej, nu haglar det köpesförfrågningar i min inbox. Jag hade ju tänkt att sälja hela vagnen (denim camen) för jag tänkte att man nog får mer för en komplett vagn... Vad tror ni? Om jag skulle sälja den i delar i stället?  Gör jag en brakförlust då? 

Fattar att det är svårt att sia om vad folk är beredda att betala, men gissningsvis?  

• Surkatt

Hm.... ena pluppen på bumpern är trasig... Har jag drömt att jag sett frågan förut nån gång, ifall man kan köpa bara plupp? Nån som vet?  

• Surkatt

Tack fröken småland.!
    Jag hade för en liten stund glömt bort att jag köpt en ny vagn och när jag klev upp i morse och såg två buggor som stod bredvid varandra här i vardagsrummet blev jag alldeles glad! Den bruna klädseln är verkligen myyyycket snyggare än jag trodde, och superfräsch. Fiiiin <3

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21