Bugaboo-tråd nr 21
Följ med när (om) anpa o tant o jag ska ses o klämma donkey
Spigg: Hahaha! Fasen, jag tycker att de borde ha gilla knappar på familjeliv också... Ibland saknar jag verkligen dem!
Lillstroem: Tror du inte? Jag tror kanske att plattan är lite längre än man tror... Fast jag är ju inte känd för att ha ett bra ögonmått...
Åh tjejer. Eventuellt är jag också pms:ig eller så blev jag bara ett känslomongo efter att jag fick barn, men nu sitter jag här med tårar i ögonen! Vad ni är superbäst!
(för att ytterligare bevisa att jag är extremt känslosam så kan jag lite skamset berätta att jag nu har grinat till true talent i två dagar!!! )
Tack så mycket Joddan, Tant pruselius och AnPa!
Joddan: Ja du är knäpp...
Nej, men jag tror du kommer ångra dej. Svart är svart och det är typ den bästa färgen man kan ha på vad som helst. Allt passar. Fast jag har ju inte sett froggens sand (men däremot annonsen om det är den för 2000) och jag tycker den ser snyggare ut än camens?
Själv blir jag bara överbudad på tradera hela tiden så nu sitter jag och funderar på om jag inte ska satsa på min offwhite suffla jag surrat om så länge, då funkar ju svart åkpåse och brun bas till. Och så får jag köra på svart suflett och röd bas när jag ramlar över nån nån gång...
Tant pruselius.... det kan ju vara en idé. En liten bytlånpool. Sweet! Jag är på! Föräldrapenningen tillåter konstigt nog inte att man lever ut alla textildrömmar man har...
*fantiserar fortfarande om att botanisera fritt i fröken smålands gömmor*
PANIK!!!! Min sexmånaders väger över elva kilo!!!! Inser att tiden jag och min lilla fina frog har tillsamman troligtvis kommer bli kortare än jag hitills trott ....
Måste nog skaffa en trea ändå... Får helt enkelt spara froggen ett par fem år så att jag har den IFALL det blir aktuellt....
Jag ber alltså en liten bön till högre makter om att den där nyheten som kommer kring jul (eller vad det var) är en vagn för oss med större barn... Rimligtvis med camklädslar....
Hahahaha! Snökedjor... och det är ju väldigt praktiskt att ha i varukorgen också. Bara att plocka fram när det blir dåligt väglag
Angående blocket så har jag precis sålt två vagnar och de låg ju ute ett tag. Nitron fick jag såld utan prut, men den lade jag ut till ett riktigt bra pris, camen lade jag ut på tok för högt och fick bara ett riktigt skitskambud... Sen en tjej som mailade i helgen och bjöd rätt mycket under vad jag satte ut den för, men jag släppte den ändå. Orka liksom... *lat*
Så det var inte den rusningen jag hade hoppats på... Drar mej för att försöka krängaiväg happyn. Den lär vara sjukt svårsåld, det fullkomligt vimlar ju av såna just nu. Ingen i min frg dock. På gott och ont