Inlägg från: Surkatt |Visa alla inlägg
  • Surkatt

Bugaboo-tråd nr 21

Joddan skrev 2011-08-24 21:56:42 följande:
    Hahahha ja jag sparade den nu sista gången . Vet inte vad jag skulle ha den till, ge den till dig . Man kan ju klippa till den annars... Du bor i bagis va?
    Följ med när (om) anpa o tant o jag ska ses o klämma donkey . Du ska väl få nytt hjul nu?
    tror att du har förväxlat mej med Spigg nu, som också har donkey? Det tar jag isf som en komplimang för det är en mycket mycket trevlig, smart och vettig tjej...  
  • Surkatt
    Lillstroem skrev 2011-08-24 21:57:28 följande:
    Tror någon har tipsat tidigare om att använda såna där bordstabletter/underlägg i plast till varukorgen. De är tåliga men böjbara. =)
    aaa... och så får man skarva ihop dem lite... Det är ju en ide... Om man tar dubbla och lägger omlott kanske och så limmar man lite.... 

Jaaa, hajk var mitt älsklingsprogram när jag var liten. Om nån undrade över mitt snudd på sjukliga intresse för att göra själv...

• Surkatt

Spigg: Hahaha! Fasen, jag tycker att de borde ha gilla knappar  på familjeliv också... Ibland saknar jag verkligen dem!  

Lillstroem: Tror du inte? Jag tror kanske att plattan är lite längre än man tror... Fast jag är ju inte känd för att ha ett bra ögonmått...

• Surkatt

Åh tjejer. Eventuellt är jag också pms:ig eller så blev jag bara ett känslomongo efter att jag fick barn, men nu sitter jag här med tårar i ögonen!  Vad ni är superbäst!  

(för att ytterligare bevisa att jag är extremt känslosam så kan jag lite skamset berätta att jag nu har grinat till true talent i två dagar!!! )

Tack så mycket Joddan, Tant pruselius och AnPa!

• Surkatt
    Tant Pruselius skrev 2011-08-24 22:29:25 följande:
    Känner att MIN insatts i det hela är mkt stor och betydelsefull
    Hahaha! Jag instämmer till fullo  

Och IGEN Anpa: Hur blev du så smart då... Det är ju inte som att man byter varukorg varje dag så då kan man ju faktiskt kanske stå ut med att ha samma platta och flytta den fram och tillbaka... Först kläcker du idén om röd bas och nu detta. Miss Brainiac...

• Surkatt

Joddan: Ja du är knäpp... Nej, men jag tror du kommer ångra dej. Svart är svart och det är typ den bästa färgen man kan ha på vad som helst. Allt passar. Fast jag har ju inte sett froggens sand (men däremot annonsen om det  är  den för 2000) och jag tycker den ser snyggare ut än camens? 

Själv blir jag bara överbudad på tradera hela tiden så nu sitter jag och funderar på om jag inte ska satsa på min offwhite suffla jag surrat om så länge, då funkar ju svart åkpåse och brun bas till. Och så får jag köra på svart suflett och röd bas när jag ramlar över nån nån gång...  

• Surkatt

Tant pruselius.... det kan ju vara en idé. En liten bytlånpool. Sweet! Jag är på! Föräldrapenningen tillåter konstigt nog inte att man lever ut alla textildrömmar man har...  

*fantiserar fortfarande om att botanisera fritt i fröken smålands gömmor*  

• Surkatt

PANIK!!!! Min sexmånaders väger över elva kilo!!!! Inser att tiden jag och min lilla fina frog har tillsamman troligtvis kommer bli kortare än jag hitills trott ....  

Måste nog skaffa en trea ändå... Får helt enkelt spara froggen ett par fem år så att jag har den IFALL det blir aktuellt....

Jag ber alltså en liten bön till högre makter om att den där nyheten som kommer kring jul (eller vad det var) är en vagn för oss med större barn... Rimligtvis med camklädslar....  

• Surkatt

Hahahaha! Snökedjor... och det är ju väldigt praktiskt att ha i varukorgen också. Bara att plocka fram när det blir dåligt väglag  

• Surkatt

Angående blocket så har jag precis sålt två vagnar och de låg ju ute ett tag. Nitron fick jag såld utan prut, men den lade jag ut till ett riktigt bra pris, camen lade jag ut på tok för högt och fick bara ett riktigt skitskambud... Sen en tjej som mailade i helgen och bjöd rätt mycket under vad jag satte ut den för,  men jag släppte den ändå. Orka liksom... *lat* 

Så det var inte den rusningen jag hade hoppats på... Drar mej för att försöka krängaiväg happyn. Den lär vara sjukt svårsåld, det fullkomligt vimlar ju av såna just nu. Ingen i min frg dock. På gott och ont  

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21