Inlägg från: Surkatt |Visa alla inlägg
  • Surkatt

Bugaboo-tråd nr 21

Annar82: Vad är dyrt på tradera? Lönar det sigatt sälja dem och köpa jujube krokar istället?

• Surkatt
    spigg skrev 2011-08-02 21:57:26 följande:
    *host host*
    Haha, jag läste om annats inlägg och ditt inlägg och nu hajar jag...  Vi snackar därborta ----> *pekar mot FB*
  • Surkatt
    bohusbebis skrev 2011-08-02 22:00:16 följande:
    bugaboo krokarna passar väl bara Frog (rätta mig om jag har fel). Det var med EN till min frog och jag letar efter en till....
    Aaaah så långt tänkte jag inte... Men hur är donkeyns chassi i förhållande till cam och frog då? 
  • Surkatt
    cirkuspuman skrev 2011-08-02 22:11:40 följande:
    Jag har oxå bara EN om du ser ett par till salu så kan du ju hojta till så delar vi
    *host host host*  vi kan säkert lösa det där...

Rackarns envis hosta som går i tråden just nu...  

• Surkatt

Alltså... näää. Jag är med dej där AnPa. Vatten. Och äpple. Äpple är svårt att kladda med och blir inga fläckar.

Det ska vara i undantagsfall som mina ungar äter i vagnen, annars lever vi liksom såna liv att jag oftast kan planera hyffsat och inte behöver vara på gående fot när det är dags att äta...  

• Surkatt
    Fröken Småland skrev 2011-08-02 23:01:52 följande:
    Det vet du väl att jag är darling? Han får äta ostbågar också, med offwhite topp. Sov på den du!

Spöke Spöke Spöke
    Fick uppriktigt ont i magen av detta inlägg.  The horror. 
  • Surkatt
    bohusbebis skrev 2011-08-02 23:16:13 följande:
    Dörrar?
    Hahahaha, jag tittade också på dörren först.... 

• Surkatt

Äsch. Försökte mej på att sy en dyna förut idag. Men jag ska nog satsa på att köpa skumgummi, och prova igen. Jag klippte sönder ett täcke, men hu vad det drog och hade sig. Kanske inte det fulaste jag sytt men nog på top tre allafall. Trist för jag fösökte verkligen vara nogrann den här gången. Till och med sprättade och hade mej. 

Ignorerade vrålande ungar och suckande make gjorde jag också...

Ingen annan som sett annonsen på blocket som jag iallafall tror var en frog? Var det bara jag som blev sugen?  

• Surkatt

Schumi: Tyckte inte heller jag såg några knäppen... 

Spigg: Mja... Får nog öva en hel del isåfall...

Bohusbebis: Hört rykten om att du är duktig att sy dynor? Vad syr du i? Skumgummi eller vadd?  

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21