Inlägg från: Surkatt |Visa alla inlägg
  • Surkatt

Bugaboo-tråd nr 21

Fröken Småland skrev 2011-07-25 10:20:45 följande:
    Fast jag tycker att autosol ger repor och förlorad lyster på aluminium? Kommer absolut inte att använda det igen...
    Aluminium kanske är för mjukt för autosol? Eller så ska man vara extra noga med efterpolering... Hm. mÅste googla. När jag höll på och renovera en gammal 70 tals bil gickt det åt litervis med autosol... Köpte såna där stora burkar, inga små gulliga tuber...

• Surkatt

Hm. Tror det handlar om att inte ta för mycket medel, använda lagom tryck och polera tills smeten liksom försvunnit (in i trasan). Enligt någon blir partiklarna mindre ju längre man polerar och då ska ytan vara blank och fin när man är klar...  

Enligt nåt bilforum...

• Surkatt

Blir lite fundersam över prisläget på frog när man kollar blocket idag. En vill de ha 1800 för och en 5500. Vad är "normalintervall" på froggarna? 

• Surkatt
    Lindadjo skrev 2011-07-25 22:53:54 följande:
    De som vill ha 5500 kr för sin frog lever iallafall i en fantasivärld
    Skönt att höra!  Sitter lite patetiskt nog och surfar på  bortplockade annonser på "allaannonnser.se" . Jämför priser, tillbehehör och hur länge de vart ute. Såh en som såldes för tre månader sedan i sollentuna som jag önksar att jag köpt...  Fina jeansklädseln ingick... *suck*
     Aja, chansen kommer kanske igen... vad är väl en bal på slottet...

• Surkatt

Asereht, tack för svar!  Och det lät som att du gjorde ett fynd då, allt det för den pengen!  

• Surkatt

Låter riktigt lovande! 

Men en annan sak då... Som av en händelse hamnade jag på bugaboos hemsida och läste om registrering... Måste man registrera sej för att få garantin? För jag lyckades inte genomföra det, pramworld fanns inte med som alternativ att välja som onlineshop...

Nån som köpt ny vagn som vet hur det funkar?

• Surkatt

Tror ni svarta biet är den nyheten som skulle komma nu i augusti`? 

• Surkatt

Hahaha Spigg!  "Det var jag, det var jag!!!!"  Nu kommer alla som ser en blå och sand färgad donkey ba´" åh... där kommer Spigg... "  

• Surkatt

Jag och Spigg diskuterar de här dynorna på ett annat ställe, och det står ju att det är leverans på dem och fyra till sex veckor... Verkar inte det lite konstigt om det var de gamla?  

• Surkatt
    Surkatt skrev 2011-07-28 22:54:17 följande:
    Jag och Spigg diskuterar de här dynorna på ett annat ställe, och det står ju att det är leverans på dem och fyra till sex veckor... Verkar inte det lite konstigt om det var de gamla?  
    Fast när jag jämför med bilderna på kidzshop så ser jag ju att de inte är likadana.... Och det gör mej förvirrad. Varför i hela friden ska man behöva vänta i sex veckor på gamla dynorna?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21