Inlägg från: Surkatt |Visa alla inlägg
  • Surkatt

Bugaboo-tråd nr 21

Hörrni proffs, hur är det med fleece vs canvas. Är fleecetopseten en gammal variant som inte finns att köpa längre? Har de funnits längre än canvas topseten? 

• Surkatt
    Tant Pruselius skrev 2011-08-30 23:20:54 följande:
    vilken färg har du?
    Svart liggdel och cerise sittdel... 
  • Surkatt
    Asereht skrev 2011-08-31 07:20:16 följande:
    Tant p - whatsappar dig!
    OT nu... vad är det där whatsappar som du skiver Asereht? Såg det på fejjan också och blev alldeles konfys...

*Nyfiken i en strut* 
  • Surkatt
    Asereht skrev 2011-08-31 07:19:22 följande:
    Fleece är äldre ja. Bugaboo nästan slängde dem efter folk på slutet och lagren såldes ut. Det kanske finns något ex i kvar i butik Vet att de såldes ut för 299 i butik på många ställen då jag köpte själv. Canvas är bättre men synd nog så finns ju tex bara gul och grön i fleece.

Jag gillar fleecetoppen men föredrar canvassuffla.
    Okej, då vet jag.... Tack! 

Spigg: Du hade rätt  I admit defeat. 
  • Surkatt
    Joddan skrev 2011-08-31 09:02:47 följande:
    Vem var det som skulle ha min svarta "varukorgsplatta"???
    Joddan, det var jag!  
    Nu är jag tillbaka i stan igen, har vart bortrest lite... Bor du inne i stan?  
  • Surkatt

Joddan: Stop och belägg! Sickla är mitt favvoplejs så dit kan jag hitta på ärenden any day.   Innerstan, inte lika mycket favvo...  *förortsbarn*

• Surkatt

Passau: Jä'ttefin suffla? Kan man be om en närbild på blommorna/prickarna? Den ser jättefin ut! Vadhar du använt för tyg ytters? det ser så himla proffsigt ut! 

• Surkatt

Om ni skulle skicka en ståbräda, hur skulle ni skicka den då? Enligt postens skickaguide skulle det kosta  256 kronor att skicka den inrikes... Det funkar ju inte....  

• Surkatt

Hittade själv. Skickar man som skrymmande brev och inte som paket går det på 84 kronor. En viss skillnad. 

• Surkatt

Åhå... den magiska markisväven... Måste ju finnas i offwhite...? *funderar* Slaktade vårt solsegel och tänkte sy i det, men det var på tok för genomskinligt och blankt i tyget så det hade nog inte blivit snyggt. (man kan tycka att jag kunde ha tänkt på det innan jag satte saxen i det...?) 

• Surkatt
    passau skrev 2011-09-01 14:20:26 följande:
    tror vi har offwhite i min affär...
    ska ev. dit på lördag, kan kolla då om du vill...
    Tack det var snällt! Är det en speciell affär eller brukar det finnas markisväv i vanliga tygbutiker också? För då kan jag titta själv... :-
  • Surkatt

70 kronor bara? Det låter billigt... Då skulle man ju faktiskt kunna köpa flera och i teorin färga en camklädsel vilken färg som helst svart?? Går bara åt några fler burkar...  Åh kanske finns drömmen inom räckhåll om en svart bas till cam... :) 

• Surkatt
    telgebo skrev 2011-09-02 17:04:52 följande:
    Ingen som vill lägga till mig?
    Har tittat runt men jag vet inte hur man gör... Sorry....  

• Surkatt

Tant P:  Jag har faktikt tittat efter dej i barnvagnsgruppen där, men då vet jag varför du inte är med.... :)  Men hålle med om att det är en bra ide...!?

• Surkatt

Angående frakt från pramworld som någon frågade om så tog de 20 pund per kolli när jag beställde vagn+ vinterhjul. (två kollin) Sen att vinerhjulskartongen är yttepytteliten mot hela vagnslådan är ju lite lustigt, att det kostar samma ändå menar jag. men jag gillar pramworld, har beställt av dem flera gånger! 

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21