Bugaboo-tråd nr 21
Hörrni proffs, hur är det med fleece vs canvas. Är fleecetopseten en gammal variant som inte finns att köpa längre? Har de funnits längre än canvas topseten?
Hörrni proffs, hur är det med fleece vs canvas. Är fleecetopseten en gammal variant som inte finns att köpa längre? Har de funnits längre än canvas topseten?
Joddan: Stop och belägg! Sickla är mitt favvoplejs så dit kan jag hitta på ärenden any day.
Innerstan, inte lika mycket favvo... *förortsbarn*
Passau: Jä'ttefin suffla? Kan man be om en närbild på blommorna/prickarna? Den ser jättefin ut! Vadhar du använt för tyg ytters? det ser så himla proffsigt ut!
Om ni skulle skicka en ståbräda, hur skulle ni skicka den då? Enligt postens skickaguide skulle det kosta 256 kronor att skicka den inrikes... Det funkar ju inte....
Hittade själv. Skickar man som skrymmande brev och inte som paket går det på 84 kronor. En viss skillnad.
Åhå... den magiska markisväven... Måste ju finnas i offwhite...? *funderar* Slaktade vårt solsegel och tänkte sy i det, men det var på tok för genomskinligt och blankt i tyget så det hade nog inte blivit snyggt. (man kan tycka att jag kunde ha tänkt på det innan jag satte saxen i det...?)
70 kronor bara? Det låter billigt... Då skulle man ju faktiskt kunna köpa flera och i teorin färga en camklädsel vilken färg som helst svart?? Går bara åt några fler burkar... Åh kanske finns drömmen inom räckhåll om en svart bas till cam... :)
Tant P: Jag har faktikt tittat efter dej i barnvagnsgruppen där, men då vet jag varför du inte är med.... :) Men hålle med om att det är en bra ide...!?
Angående frakt från pramworld som någon frågade om så tog de 20 pund per kolli när jag beställde vagn+ vinterhjul. (två kollin) Sen att vinerhjulskartongen är yttepytteliten mot hela vagnslådan är ju lite lustigt, att det kostar samma ändå menar jag. men jag gillar pramworld, har beställt av dem flera gånger!