Inlägg från: Surkatt |Visa alla inlägg
  • Surkatt

Bugaboo-tråd nr 21

Spigg: Alltså... neeeej.... tror verkligen inte det. Stora är för lång, för tung... och för stor för att köpa en syskonvagn till...... Och åsnan är lite för expensive att ha stående för de här enstaka gångerna jag behöver den. För jag vill ju inte överge min groda!  

• Surkatt

Ligger det inte nåt sånt uppe på tradera nu? Kollar inte så noga på de rosa grejorna få de inte är min typ, men jag tyckte det var mycket rosa där för ett tag sen... 

• Surkatt

Asereht: Det var en diger lista... Verkligen.

FruK: Såg att det var ett fleeceset som låg ute... men det vara allafall rosa... :)

• Surkatt
    Asereht skrev 2011-08-22 07:10:47 följande:
    Inte för att verka grinig eller så men ni vet att det inte är tillåtet med efterlysningar och annonser i trådarna FL va? Allt sånt hänvisas till köp och sälj. Tråden kan stängas ned pga sånt.

Som det står i TS så kan man knappt fråga om begagnatpriser ens då det tas som annonsering. Så tänk på vad och hur ni skriver så vi får ha tråden kvar.
    Sorry. Annonser visste jag att man inte fick ha, men efterlysningar trodde jag var okej... Ska bli mer försiktig med vad jag svarar på då.... Vill inte tappa bort alla bra brudar i den här tråden ju...

• Surkatt

Är det marc jacobs som var den där silvriga? 

Noiis: Jag undrar också vad sjutton man ska ha för vagn när man har barn som passerat den magiska 17 kilos gränsen... Har Brio race nu, men den är ack så tungstyrd med min tjejja i....

• Surkatt

Jag har pluggat distans periodvis under bägge mina föräldraledigheter och det har funkat bra. Och periodvis bara hyffsat, men så länge man har lite disciplin och kan ha datorn igång utan att börja surfa på annat så går det galant. Där har jag mina största problem...

• Surkatt
    AnPa skrev 2011-08-23 21:25:45 följande:
    Silvriga var ett topset, Neiman Marcus. Marc Jacobs är denna: minihipster.com/wp-content/uploads/2009/05/bu... Såå snygg!
    Mja..... jag är ju inte helsåld på svarta chassit som vi pratade om häromdan... Och jag kan inte fatta varför det ska vara så svårt att få till en svart bas att sälja separat? VARFÖR?  Jag har ju brun bas, och precis som Noiis skrev så gillar jag inte brunt och svart... Och nu råkar jag ju ha en svart åkpåse.... Hur tänkte jag nu? Måste noh ha en annan bas att byta lite med.... för jag gillar ju den bruna....  Åh dessa bekymmer.... 

• Surkatt

Alltså svart och rött har jag ju på två av mina andra vagnar... Så det är definitivt en kombination jag gillar.... Kanske ska hålla ögonen öppna efter en röd bas... undrar om den som var på tradera nu var orange eller röd ? *springer till tradera*

Åh, AnPa, du är så klok. Det är KLART att jag ska ha en röd bas. Det blir ju snyggt till denim också....

• Surkatt

Äsch fan. Den gick ut nu ikväll. Men jag ser inte om den är röd eller organge. den där vi såg i parken AnPa den avr ju liksom inte så snygg röd. SÅg en annan som såg väldigt hallonröd ut. Jag vill gärna att den ska vara riktigt röd, som jag har på min brio race... Ååååå men nu fick jag ju mer ha begär igen.... Måtte jag få camen såld så jag kan köpa.... andra grejer.... 
    :)

• Surkatt
    Joddan skrev 2011-08-23 23:32:52 följande:
    Offwhite suflett, what was i thinking?
    Morotspure? Majskrokar? Värst av allt.... blåbärspure? (VEM köper blåbärspure?... Samma person som bestämt att man inte säljer svart bas separat, troligtvis?) 

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21