• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • finalinaa

Hoppar in i denna tråd med en liten fråga, jag köpte en bugaboo frog i lördags som jag nu väntar på att få hem, har ni erfarenhet av frog? Hur är dem? Hoppas på bra svar nu så jag inte gjort en flopp!! ;P // Lina

• straw2008
    finalinaa skrev 2013-01-16 13:38:16 följande:
    Hoppar in i denna tråd med en liten fråga, jag köpte en bugaboo frog i lördags som jag nu väntar på att få hem, har ni erfarenhet av frog? Hur är dem? Hoppas på bra svar nu så jag inte gjort en flopp!! ;P // Lina

Sorry men små o trögstyrda ha ha äsh har bara ägt en frog, kan ju va ett måndagsexemplar. Hur stort är ditt barn ? Fram till 1 år borde den funka.
    I kinamockaskogen.....
  • Sorkan

Någon här som köpt/funderar på nya Sahara? Vore så roligt att se fler bilder/höra vad nån "riktig" person tycker

• james

En fråga el flera frågor ??? kollat runt lite ang bygel till Bugaboo bee+ verkar finnas några som passar, tex från britax, chicco, acta craco?? Passar någon av dessa med sittdelen mot sig???? Någon annan bygel??? Vart finns de att köpa???

• S och T Kärleksbarn

Hej! 

Jag har precis köpt en begagnad Bugaboo Cam. Hur vet man om handtaget är glidfritt eller inte? Har läst en massa om det men förstår inte riktigt vad som menas! Jag har den modellen på chassit där det är två vita "spärrar" för att höja och sänka handtaget.

Mvh Sofia  

• tilde72

Har varit så nöjd med Bugaboo Cameleon. Nu håller lilltjejen på att växa ur den och är snart i desperat behov av ny vagn. Vad rekommenderar ni? Jag har varit så bortskämd med Camen så tvivlar helt på att något annat är bättre! Ni andra, vad har ni skaffat efter första Bugaboon?