• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Galia
    FabulousMom skrev 2013-01-31 22:14:02 följande:

Läste det i en föräldratidning också, jag har en begagnad cameleon och inget kvitto, men borde ju kunna byta ändå? Tänkte ang. att man ska registrera sitt köp. Har dock inte varit inne på hemsidan än.
    Du skriver in serienumret och det sitter ju på vagnen så kvitto efterfrågades inte när jag reggade nyss. Det är ju en goodwillgrej för dem att vagnarna ska vara säkra 
  • FabulousMom

Aha, vad bra! :)

----

Vet inte om denna fråga varit uppe förut, vet att detta är en ganska populär "skötväska" nämligen. Tänkte höra om den funkar till bugaboon? Jag har aldrig ens haft nån skötväska så vet knappt hur de ska festas, men man kanske ska köpa krokar till eller?

http://www.stadium.se/klader/barnklader-122-164/accessoarer/120142/revolution-one-strap-bike-bag?SelectedProductUUID=dgjCROioocEAAAEtQks5jcTc

- Pojke 2008 - Bebis 2013 -
  • eilenna78

Jag hänger min över styret bara. Funkar bäst!

Elias 07 **** Max 09**** Lilla Hoppsan 13****
  • Palma

Funderar på att köpa en beg bugaboo och har hittat en som jag är sugen på, hon säger är från 2012. Kan man kolla det på något sätt?
    Det är lufthjul, har så nya Cameleon det?
    Jätteglad för svar från expertpanelen :)

• Palma

Funderar på att köpa en beg bugaboo och har hittat en som jag är sugen på, hon säger är från 2012. Kan man kolla det på något sätt?
    Det är lufthjul, har så nya Cameleon det?
    Jätteglad för svar från expertpanelen :)

• Palma

Har inte träffat henne. Ska fråga om kvitto. Hur kollar man att vagnen är registrerad? Kan man kolla det?

• Palma

Har för mig när jag köpte en bugga 08 (ny) att årtal stod på chassit mellan bakhjulen. Men jag är väldigt osäker.

• eilenna78

Från 2010 står inga årtal längre. Men be henne fota chassits serienummer och skicka till dig. Skicka serienummret till Bugaboo och fråga om det är ett chassi från 2012, om chassit tillhör ett komplett vagnköp eller om det är ett ersatt chassi för ett reklamerat. Det är foamhjul sedan 2010!

Elias 07 **** Max 09**** Lilla Hoppsan 13****