Tack! Det låter bra. Men då måste jag alltså fixa egna plastskenor (eller slakta en sitt-del) om jag vill sy en egen... Hmm...
jag rekomenderar att försöka fynda en billig, typ solblekt på blocket eller tradera. för då är de vara att byra ut tyget. resten av alla delar kan du ju återanvända.
Suck... Varför köpte jag en gecko? Kikar runt och inser att de ät en frog jag egentligen vill ha. Stör mig på att geckon inte har en fodrad ram och bygel. Annars är de inte så mkt annat som jag stör mig på.
men sälj geckon och köp en groda?
de e ju nästan ingen prisskillnad så du kan kanske komma undan med att sälja den för samma som du köper en groda för
Frog med fotbroms? Frog, gecko och cam har handbroms och bee fotbroms så vitt jag vet. Vad har du hittat för vagn? Finns det bild eller så och är det en annons?
aldrig heller sett en frog med fotbroms. inte ens riktigt gamla bugaboo vagnar har fotbroms...
men kan de vara något att fynda?
Funderar nämligen på att köpa den.
jag ställer mig ju tveksam till de där med bromsen. att ha en bra säker broms tycker ju jag är ao.
visst de e ju billigt, men man kan ju få grodor för inte så mycket högre summor som har broms.
men är bromsen en orginal och känns bra så visst varför inte.. men om de e hemma snickeri så njä
nä men de betyder inte att de att de finns en broms
Men jag vet inte jag kan ju ha helt fel, kanske e så att dom första hade fotbroms. men man ser ju ingen fotbroms på nån av bilderna! och hjulen ser ju ut att vara dom gamla hjulen och dom har inga spår för en broms. så de känns onekligen märkligt!
men ja.. de kan ju vara så att de faktikst finns en orginal fotbroms som jag har missat