• Noiis

Bugaboo-tråd nr 21

AnPa skrev 2011-04-26 11:48:58 följande:
    Har ingen aning om vad som gäller för kidz. Tycker att hela hemsidan är rörig, beställde ändå där ifrån då flera sagt att den är "SÅ bra", detta var nu när de skulle ha rabatter. Enligt thj skulle rabatten dras av när man handlat men jag har fått hem fakturan nu och får betala fullpris, sjukt irriterande. Speciellt när man fått mail om att det ska dras av rabatt när man handlar barnvagn/barnvagnstillbehör/barnkläder, OCH när det står på hemsidan.
    Vad konstigt för mig funkade det helt utan problem. 
    ring upp dom och begär att få dina rabatter 
  • Noiis
    the baby skrev 2011-04-27 23:10:39 följande:
    Resevagn kanske? Vi ska faktiskt ut och resa i höst.. får nog sätta en bevakning på Blocket. Glad

Vad är anledningen till att ni inte skulle ha en Bee bara till en så liten förresten? Jag tyckte hon satt rätt bra.
    det är en ren smaksak. jag gillade inte been när Noa var så liten för att det verkligen känns att det är en sulky och att den inte är lika ombonad som camen. 
    Till ett barn i den åldern vill jag ha en "riktig vagn". men när noa blev äldre och växte ur camen så var been en dröm och jag älskar den!
    Noa är över 3 år, 98 lång och sitter kanon i been.
    Jag körde been hela vintern och jag tyckte att den funkade lika "bra" som camen. skillnad dock att man själv kan lyfta camen utan problem om man fastnar. körde en EL SC i vintras med men... fy farao säger jag bara. då gick been bättre.
    skog och grus körde jag been ofta på, man kommer fram! dock så skulle jag ju hålla mig till riktiga stigar i skogen och inte gå offroad för mycket  
  • Noiis
    Joddan skrev 2011-04-29 10:27:58 följande:
    *aktar mig för äggkastning*
    Men jag gillade inte de nya sufletterna
    Men så är jag inte så mycket för färgblandningar och tokmönster heller

Tack för all peppning om bebis. Hoppas hon kommer innan igångsättning. Fick det sist pga vattenavgång men svagt värkarbete, ite kul som slutade i KAOS! men men... Den som lever får se. Innan onsdag kör jag rosa bee med lillasyster i och storebror på bräda (som han ÄLSKAR och vill åka på här hemma )
    hejja hejja hejja KOOOOOOOOM UUUUUUT NUUUU!
    Fy jag tänker på dig! hoppas allt går bra och att du inte måste vänta många timmar till. 
  • Noiis
    stinamaria skrev 2011-04-29 20:16:48 följande:
    Jag har ett gammalt parasoll som jag gillar. Det rä det med det gamla fästet som bara går att fästa på själva ramen. Igår fick jag hem ett nytt orange parasoll men det går ju bara att fästa på chassit och där var den bara i vägen och jobbig... Det råkar inte finnas fästen att köpa löst så man kan ha den på ramen va?
    Jo men de ska ingå fästen till ramen med. 
    Precis som de gör till mugghållaren men ja dom går att köpa separat! kostar 30-.35 kr  
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21