• Noiis

Bugaboo-tråd nr 21

MissR skrev 2011-05-02 12:54:28 följande:
    Var beställer man billigast tillbehör till sin cam?
    Jag är på jakt efter nytt topset och åkpåse kanske något annat skoj=)
    prisskillnaderna e ju inte så stora på sånna saker, men om du ska köpa mer grejer ex. babybjör bärsele matstol eller ja nåt mer som inte just har med bugaboo att göra så skulle jag beställa från pramworld.co.uk Jag tror att jag gav 900-1000 kr för min PF åkpåse där. men sen beror de ju på hur valuta kursen ser ut oxå
  • Noiis

Tjejer, det är jätte kul med tips och annat svammel som inte rör bugaboo. Men de har faktiskt inget med denna tråd att göra. Vi har en egen svammel tråd som har vart väldigt aktiv förr. Kan vi inte hålla sånt till den tråden?

• Noiis
    gavagai skrev 2011-05-04 15:13:53 följande:
    Aha! Jag har nog inte ens varit med i den tråden. Var finns den? Tittar man tillbaka i den här tråden så är det ju en del som inte rör bugaboo, mer sociala saker om t.ex. graviditet och barn och sådant. Då är det alltså meningen att det ska vara i den andra tråden? Jag har ingen direkt åsikt i frågan, men vore bra att veta. Dock kan det ju vara rätt svårt att skilja på det ibland, eftersom bugaboo-snack lätt går över i allmänt sysnack, familjesnack eller inköpssnack t.ex. :-P
    Ja alltså det är inte bara riktat emot dig, sånt snack som inte rör bugaboo har egentligen inget i denna tråd att göra. Detta är en tråd gällande bugaboo. Jag personligen tycker att det är jätte kul att kunna prata om annat med, därför så startades svammeltråden för några år sedan just för att man skulle kunna prata om allt möjligt som inte nödvändigtvis rörde bugaboo. 
    Nu på sista tiden så är vi på väg tillbaka till samma spår där just bugaboo inte är huvudfrågan. Vilket det faktikst ska vara i denna tråd.
    Kort och gott Bugaboo grejer, oavsätt om de e skötväska sy eller vad som helst är väldigt välkommet här, Graviditeter, "övrig shopping", sko storlekar ja allt annat hör hemma i svammeltråden.
    Sen är det inte så att jag avrättar nån om de kommer in nåt svammel. men de börjar bli väldigt mycket sånt nu! Och det är trist! 
  • Noiis
    Fröken Småland skrev 2011-05-09 18:55:38 följande:
    Man kan lugnt säga att du är i gott sällskap Drömmer Och en Bugaboo måste varje förälder med någon som helst självrespekt ha ägt någon gång i sitt liv Tungan ute
    MINST annars verkar ju vi andra helt knäppa nu

Apropå knäpp... Jag kan inte släppa de här med en groda... Jag har ett sånt galet HA begär men jag tror fasen inte att Noa får plats en grön gecko skulle inte vara fel de heller hihi
    jag måste fan skaffa ett barn till  
  • Noiis

FL har sin egna köp/sälj/byt avdelning. men jag vet att många har önskan om att byta grejer med varandra här inne dra iväg ett pm så lägg ni upp på en lista

• Noiis
    MissR skrev 2011-05-16 11:10:59 följande:
    Är det stor skillnad på de tre olika i utseende??
    egentligen så är dom 4 det kom en till cam med en vit logga, sen kom det ännu en med en ny lite diskretare logga till 007 
    sen så har vi red edt och 107.

skillnaden mellan dom två 007 är bara loggan
    om färgen är annorlunda i red edt tror jag inte utan jag har för mig att dom är samma
    107 är mörk i färgen! och har nitar 
  • Noiis
    bohusbebis skrev 2011-05-18 11:40:25 följande:
    Märkligt nog ingen större efterfrågan på Bee+ just nu verkar det som. Fick knappt ens några skambud på min... Priset var ju satt med prutmån, om jag skulle få det begärda var det bara plus. Men tycker alltid att det prutas på vagnar (utom jag när jag köper, jag är så usel på att pruta även om jag gör tafatta försök)...
    instämmer, fattar inte själv att de e så svårt att bli av med bee plus alla mina adra bugaboo vagnar åkte fort men biet som är den bästa tog fasen tid och man fick sätta ett duktigt lågt pris för att lyckas. riktigt trist!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21