• Noiis

Bugaboo-tråd nr 21

Lille Mammsen skrev 2011-05-20 11:25:30 följande:
    Gecko är väl lättast av frog & Cam & därför smidigare o köra 
    klart att den är lättast den är ju minst
  • Noiis

En hybrid med frog chassi från 2009, resten cam delar från 2008
    Ingår gör allt från inköpet förutom att liggdelen saknas och lika så liggdelslocket.  
    Vad är ett okej pris att ge för det? 

• Noiis
    AnPa skrev 2011-05-21 22:14:29 följande:
    Frog-chassi från 2009? Köpt i USA då el? Frog slutade väl säljas i Sverige för lääänge sen (typ 2007?)
    kidzshop tog in reservdelar så jag vet att chassit e från 2009.
    va endel som köpte då och byggde egna frog på den tiden med så de kan dyka upp frog som är från 2009 som man byggt ihop själv via kidzshop. 
  • Noiis
    AnPa skrev 2011-05-21 22:22:54 följande:
    Förresten, det är jag som mailat på ditt gula fleece topset på FB-sidan
    hehe ja det är det säkert jag tänkte att jag skulle rota fram de i morrn och kolla på det ordentligt innan jag svarade
    AnPa skrev 2011-05-21 22:22:10 följande:
    Aha! *sugen på ett nytt*

Jag betalade 2000:- för min från 2007, kanske att jag skulle betala 3000:- för den du har span på Vilken färg?
    aha, men hör med kidz, möjligt att dom kanske kan ta in igen?!
    2 för en 07a e ju riktigt bra sånt fynd vill jag med göra, va de oxå bara med liggdel?
    Den e brun och offwhite

• Noiis
    AnPa skrev 2011-05-21 22:35:32 följande:
    Det är ingen panik, tänkte ha till hösten iaf

Ja jag ska kanske kika, har ett bee + på väg hem till oss *tittar mig runt i tråden efter föregående ägare*  och frogen funkar, bara det att jag är lite petig gällande repor Drömmer

Det ingick bara sittdel till min och den hade slitna hjul och blekt suflett. Orange är den, kolla bildtråden! Har köpt en vanlig sufflett och en sommarsufflett (dock med babyshop presentkortet) till den samt nya camhjul.

Vad vill säljaren ha för vagnen då? Jag har ju trots "fyndet" lagt ut ca 3500:- på den totalt.
    toppen
    hehe ja petig de e jag med, men de får man ju vara, i dag så har jag mött en med en cam som har blivit såååå misshandlad att jag var tvungen att påpeka för henne att hon måste smörja och göra rent den. vissa har verkligen en tendens till att paja vagnarna helt.

ja men va de du som knep den som fanns i haninge?!

Hon vet inte vad hon vill ha, är inte ens säkert att hon vill sälja den och jag måste fundera oxå, är inte jag som ska ha den "tyvärr" utan jag har övertalat min gravida vän att köpa en bugga till kommande bebis. men dock så ska hon köpa beg. och då känns de tryggare med en vagn som har fast chassi 
  • Noiis
    Ellabay skrev 2011-05-23 21:32:15 följande:
    Ni som vet lite bättre. Har precis köpt en cameleon (weeeei) och nu ska den fraktas från gbg till umeå. Vad går frakten på? 400?
    475 med bussgods har jag för mig att vi kom fram till
  • Noiis
    MissR skrev 2011-05-24 09:11:01 följande:
    Ni som beställt från Kidzshop hur lång tid har det tagit?
    Har paketet kommit hem eller till posten?
    Det står 1-2 dagar, beställde i torsdags, men i fredags var det stängt och dom skickade inget, borde det inte komma idag då?
    *hoppas*
    1-2 dagar när inte schenker har strulat och bråkat med mig när schenker kör hem till dörren tar det dessvärre längre tid. Min vagn nu sist kom till sthlm på 1 dag men sen ringde schenker först dag 2 och skulle boka hemleverans. Då det var påsk och annat skit så skulle det då ta en hel vecka innan dom körde ut den till mig (trots att utlämningsstället ligger på andra sidan gatan, dit levererade dom varor varje dag). då valde jag själv att hämta den på andra sidan stan vem vill vänta lixom haha
    Men för det mesta skickar kidzshop till utlämningsstället och då tar det 1-2 dagar. om det vagnen finns i lager förstås
  • Noiis

ni som är smarta, jag har en ståbräda i förrådet men har slagit i skallen så jag orkar inte gå ner och kolla vad den heter. den har typ en hund på!? alltså att man står på typ ansiket, är de nån som vet vad det är för bräda jag menar? och passar den till bugaboo och uj?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21