• Noiis

Bugaboo-tråd nr 21

bohusbebis skrev 2011-05-24 10:24:10 följande:
    Är det inte en lite äldre modell av KiddyBoard? Hade nåt sånt för länge sen, man fäster den mitt på hjulaxeln. Det var den BÄSTA och smidigaste till vår UJ tyckte jag.
    ingen aning jag fick den när jag flyttade in i lägenheten som höggravid. dock så saknar den fästen men de kanske går att köpa separat?
  • Noiis
    bohusbebis skrev 2011-05-24 10:29:35 följande:
    undrar om inte modellen utgått, men det borde ju finnas...
    får be svägerskan rota fram den åt mig och ta en sväng förbi babyland och höra
  • Noiis
    Ben10 skrev 2011-05-24 22:03:21 följande:
    Köpte ju en ny CAM från 2011 "begagnat" men aldrig använd. Har provrullat den lite med minsta sonen i o e så besviken. Funkar inte alls när man som vi bor på landet. Trodde inte det skulle va några problem då vi när vi e ute o går, går på landsvägarna här ute men minsta lilla det lutar o det gör det ju överallt här har jag märkt. Guuud vad tungkörd vagnen blir då.:(
    Så blivit till att plocka fram vår gamla brio som e halvt sönder.
    O vi dom precis fått ert plus på gravtestet igen, bebben som egentligen skulle åkt i buggan valde att inte stanna kvar i magenen nu e det alltså dags igen.
    Men får nog bli en annan vagn för oss
    Nu till min fråga sälja hela el sälja indelar?
    Grå med svart topset, ligg+sitt, regnskydd, myggnät. Sittdelen monterad o använd kanske 3-4ggr. Liggdelen monterad en gång men aldrig använd.
    Vad tror ni man kan ta för pris?
    försök sälja den för de du betalade minus 500-1000 spänn beroende på vad du gav för den
  • Noiis
    Liten Mjau skrev 2011-05-25 20:03:45 följande:
    Fick mina nya swirvelhjul idag. Visste att mina gamla var slitna men fy vad de såg ut när jag jämförde......

Vagnen blev så fin med siina nya hjul.

Behöver man  smörja dem nu när de är nya??
    fast så slitna e dom ju inte, så där ser dom nya ut om några veckor gör rent dom och sälj dom tycker jag!
  • Noiis
    Liten Mjau skrev 2011-05-25 21:44:55 följande:
    Fast de är regält slitna på däcken.
     Men jag gjorde faktiskt rent dem och la ut dem på den populära gula sidan... Blev ganska fina faktiskt.

Men med ny bebis på G så fick det bli nått nytt till vagnen. Kör på ett gammalt topset, som ändå är en favvo.
    men dom blir ju platta så där rätt direkt rätt bra med gummi kvar ändå. 
    har sett hjul där de nästan inte finns nåt kvar alls som fortfarande rullar sen är nya hjul alltid kul och är alltid en bra investering  
  • Noiis
    Sweetheartno1 skrev 2011-05-26 20:45:05 följande:
    Det var dom flesta ! Brunt, rosa, offwhite, blå, svart.. Hehe jadu ! Tungan ute 
    Jag skulle velat köpt röd dyna och röd sommarsuflett ! Men ska våga chansa på att vänta !
    thisissarah skrev 2011-05-26 19:33:13 följande:
    Inget chassi?

eEt vet jag inte ! Dom står väl inte framme isf ? Ring dom ?!  
    du vet inte vilken färg på dynorna de fanns
  • Noiis
    bohusbebis skrev 2011-05-26 21:50:18 följande:

www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Camelon_med_...

Neeeeej, jag SKA inte ha en bugga.... fast jag har lite abstinens... såg ett gammalt bee idag och det högg till i hjärtat... (inte min annons, by the way - men fin var den...)

oh man blev ju inte lite sugen nu inte Hjärta men nää de får bli nån annans fynd!
    en marinblå groda drömmer jag om, även om noa inte kommer kunna sitta i den så vill jag ha den och spara den för framtiden haha nååååån gång ska man väl få fler barn... hoppas jag! 
  • Noiis

smet in i heron i dag, 3 sommar sufletter fanns de då, en marin, en offwhite och en svart. och en vit skin skötväska. de va de hela 10%rabatt på alla vagnar och bilstolar.

själv köpte jag 3 bokstäver för 1 kr st haha 

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21