Thalis skrev 2010-11-08 22:20:52 följande:
Du har så himla rätt! Jag kommer at strypa dig!
Jag vet att det är jättejobbigt att vara tvungen att vila när man är van att vara aktiv men nu gäller det någon som är viktigare.
Jag tjatade mig till 50% men så fort jag känner tryck ska jag stanna hemma och ta det lugnt,snälla ta det också lugnt!
Kram
ska ta mig en ordentlig funderare i morgon. min sjukskrivning som jag har nu går ut på söndag så jag måste bestämma mig innan veckan är slut.
jag tror inte det skulle vara några problem om jag ringer mig läkare och ber om att få bli sjukskriven 100%. Vi diskuterade saken idag och då var det väl jag som ville jobba 25% och hon gick med på det.
jag är så velig! har endel jobb nu i november som jag skulle vilja göra bort, samtigit som det är NU som det är sånna viktiga veckor i graviditeten. jobbig sits och otroligt delade känlor.
sen sa min man en klok sak för en stund sedan. blir jag sjuksriven 100% så är det ju verkligen detg som gäller, nu när jag jobbar 25% blir det lätt mer, eftersom jag är en sån som inte kan göra nått "lagom" utan måste göra det "bäst" och lite extra... svårt med balansen.
hann har gett mig soff-arrest i morgon. måste göra schemat till jobbet men det får jag väl göra liggandes...