Niinis skrev 2011-05-05 20:25:24 följande:
jo bebis mår bra, växer så det knakar, 2700g! mannen har gått och fått en depression, så det är ganska jobbigt. sonen som har adhd har vart något oroligare nu när lillebror kom, och Alina är VÄLDIGT skrikig just nu, skriker typ hela dagarna. Så fullt upp har man. Jag hoppas detta vänder och att jag ska kunna njuta någongång av livet och mina barn också, som det är nu är det mest att kämpa för att få enkla saker att funka i denna familj och då finns det inte utrymme för att känna att man kan njuta av livet precis

Tack för dina fina ord vännen! Det hjälper att gå tillbaks i tråden och kolla hur ni andra hade det i min v!
Tror du inte det kan vara mannens alla spänningar från graviditeten som släppt nu när eran gullunge kommit och allt gått bra? känns som att så mkt som våra unerbara män fått jobba under de här jobbiga veckorna så borde det på något sätt visa sig! min gubbe jobbar 8-16 mån-fre+ varannan helg, hämtar ,lämnar barn på dagis och sköter allt som har med hemmet att göra och han visar inte direkt att han mår dåligt, så var han under Neo tiden oxå, tror det är för att skydda mig, han har mått piss efter istället!
vilket sjukhus fick du föda på?
Va hos min läkare idag och tappen va 20 mm och fortfarande helt stängd o cerklaget satt där det brukar!så nu är jag lugnare! fick den första sprutan idag oc ska tillbax imorgon för att få andra! och på lör går jag in i v 26+0 så nu är det inte så jätte länge kvar till v 30 åtminstånde!
den här tråden är den bästa! man blir alltid lugn av vad ni underbara människor skriver! må bäst alla glada!