FruHellström skrev 2011-05-10 14:02:58 följande:
Oj oj, nu är man fullproppad med smörgåstårta o kakor. Sonen va supernöjd med presenter o firande
Men nu känns det lite, så idag har jag bara legat hela dagen, o kommer nog göra resten av veckan. Har inte ont, men det molar lite o känns lite konstigt.
Imorse, (ursäkta min story nu) vaknade jag av att jag fick orgasm i sömnen, vaknade o blev livrädd för fy bövelen va det drog i livmodern

Man ska undvika sex säger de, men vad kan man göra åt sånthär som faktiskt händer oftare när man är gravid, sluta sova? Ska ta det här med läkaren på återbesöket, trots lite pinsamt, men har ngn redan fått svar på det?
hehe, jag har haft det så också! först trodde jag det berodde på att eftersom jag inte kunde ha sex i vanliga livet så fick jag ha det i mina drömmar istället, men jag har under graviditeten kommit på att det är kroppens sätt o säga till att man har en sammandragning när man sover.. vi har ju inte vågat att ha annan typ av sex heller just för att man ska undvika orgasm så jag var rädd o sova i början för jag hade det så här jätteofta. Hade ju mer sammandragningar förut än nu o nu har jag aldrig såna drömmar längre, så det måste vara sammandragningar.
fasen vad gott med smörgåstårta. vi ska ha familjen på besök på lördag. vi är lite melodifestivalengalna i den här familjen så vi brukar alltid träffas, äta o kolla på eurovision. först hade vi tänkt o grilla, men det verkar som om vädret inte ska bli så bra i helgen så då kom jag på att vi kunde göra smörgåstårta istället just för att jag blev så sugen på det efter att du skrivit att ni skulle äta det...