Lanie skrev 2011-05-10 15:13:45 följande:
hehe, jag har haft det så också! först trodde jag det berodde på att eftersom jag inte kunde ha sex i vanliga livet så fick jag ha det i mina drömmar istället, men jag har under graviditeten kommit på att det är kroppens sätt o säga till att man har en sammandragning när man sover.. vi har ju inte vågat att ha annan typ av sex heller just för att man ska undvika orgasm så jag var rädd o sova i början för jag hade det så här jätteofta. Hade ju mer sammandragningar förut än nu o nu har jag aldrig såna drömmar längre, så det måste vara sammandragningar.
fasen vad gott med smörgåstårta. vi ska ha familjen på besök på lördag. vi är lite melodifestivalengalna i den här familjen så vi brukar alltid träffas, äta o kolla på eurovision. först hade vi tänkt o grilla, men det verkar som om vädret inte ska bli så bra i helgen så då kom jag på att vi kunde göra smörgåstårta istället just för att jag blev så sugen på det efter att du skrivit att ni skulle äta det...
Va mysigt det låter, o träffas allihopa o bara mysa framför tv:n

Personligen är jag rätt less på smörgåstårta just nu, har blivit frukost 2dar i rad, hahah!
Just nu har jag bara legat idag o igår, känns bökigt o gå upp o ha sig. Man känner sig så värdelös när man knappt kan göra ngn nytta, jag tvättar ngn maskin ibland, diskar o plockar undan det värsta. Men gräsmattan klipper sig inte själv märker jag, o mannen har pollen.... Blir till o låna åkgräsklippare tror jag, det borde man ju kunna harva runt med...